تیم والیبال شهرداری اراک پس از قهرمانی در مسابقات لیگ دسته اول کشور جواز حضور در لیگ برتر را کسب کرد و برای حضور قدرتمند در این مسابقات در اولین گام علیرضا نادی کاپیتان پیشین تیم ملی را به خدمت گرفت.
کد خبر: ۸۷۴۳۷۵۵
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج،مرکزی:علیرضا نادی کاپیتان پیشین تیم ملی با اشاره به امکانات این باشگاه اظهار داشت : باشگاه شهرداری اراک از نظر کیفی و امکانات بعد از تهران جزو شهرستان های خوب محسوب میشود، داشتن سالن بدن سازی و سالن تمرین اختصاصی در شرایطی که تیم های مدعی سالن اختصاصی ندارند سطح این باشگاه را بسیار بالا برده است و با راه افتادن استخر نیز باشگاه شهرداری تبدیل به یک مجموعه حرفه ای خواهد شد.
 
نادی کاپیتان پیشین تیم ملی در ارتباط با حضور خود به باشگاه شهرداری اراک گفت:احساس می کنم میتوانم آن چیزهایی که در ذهن خود دارم به خودم و والیبال کشور ثابت کنم ،به دلیل این که والیبال ما نسبت به حدود پنج سال گذشته تغییر داشته و رفتار های بازیکنان و مسئولین نسبت به والیبال تغییر کرده و نگاه ها از سمت باشگاه ها به سمت تیم ملی چرخیده است در شرایطی که تیم ملی اولویت اول می باشد اما با این شرایط باشگاه ها در حال نابودی می باشند در حدی که چندین باشگاهها منحل شده اند.
 
وی ادامه داد :آمده ام تا با کمک دیگر بازیکنان و مربی و مسئولین باشگاه تیم را برای چند سال در لیگ حفظ کنیم و مطمئن هستیم با همدلی به این مهم دست پیدا خواهیم کرد.
 
علیرضا نادی در ارتباط با بازیکنان تیم شهرداری نیز گفت:بازیکنان بومی اراک بسیار خوب و با کیفیت می باشند و میتوانند آینده خوبی داشته باشند ،اما به دلیل آنکه مربی خوبی در سنین پایه با این بازیکنان تمرین نکرده است درانجام برخی تکنیک های والیبال مشکل دارند اما باز هم امیدوارم که با بها دادن به این بازیکنان این استعداد ها میتوانند پیشرفت رده و آینده خوبی برای خود و استان مرکزی به ارمغان بیاورند.
 
وی ادامه داد:بازیکنان غیر بومی که در اراک حضور پیدا کرده اند بازیکنان بسیار خوب و شناخته شده ای می باشند که چندین سال در مسابقات لیگ حضور داشته اند.
 
نادی همچنین در ارتباط با حضور شهرداری برای اولین فصل در لیگ برتر و شرایط تیم گفت :ما مدعی قهرمانی نیستیم اما قطعا بازی های خوبی را انجام خواهیم داد، اما تیم ما در مقابل تیم های دیگر حتی یک دهم هم هزینه نکرده است ولی میتوانیم در مقابل تیم های بزگ بازی های خوبی را از خود ارائه داده و حتی آنها را شکست دهیم.
 
نادی افزود:هدف ما از حضور در این فصل لیگ برتر داشتن یک تیم شاداب و خوب و انجام بازی های تماشاگر پسند می باشد.با توجه به این مسئله که خود من بازیکنی هستم که همیشه از شکست فراری بوده ام و در تمامی تیم هایی که بازی کرده ام اکثرا قهرمان لیگ و بازی های آسییی شده ام ، اگر فکر میکردم قرار باشد که این تیم زنگ تفریحی در لیگ برتر برای باقی تیم ها باشد هیچ وقت به اینجا نمی آمدم و در حال حاضر این تیم بازینان بسیار با استعداد ، خو ب و خلاقی را دارد و این ترکیب بازیکنان امسال بسیار خوب و ایده آل می باشد.
 
نادی در پایان دخطاب به هوارادان گفت:استقبال پرشور تماشگران را در فیلم های سال گذشته تیم در لیگ دسته اول دیده ام و امیدوارم این استقبال امسال نیز صورت بگیرد که این استقبال و حمایت در بازی های خانگی به ما انرژی و نیرو خواهد تا بتوانیم در مسابقات خانگی حداکثر امتیاز را کسب نماییم.
 
وی ادامه داد:هیچ وقت بدون مردم هیچ ورزشی لذت بخش نخواهد بود اما با تماشاگران ورزش معنا پیدا خواهد و امیدوارم امسال نیز مردم از تیمی که با زحمت به لیگ برتر صعود کرده حمایت کنند تا نتایج قابلی به دست بیاوریم.
ارسال نظرات