استاندار كرمانشاه:

سپاه و بسيج سازندگي همواره منشأ خدمات ارزنده و مهمي بوده اند

استاندار كرمانشاه گفت: مجموعه سپاه پاسداران و بسيج سازندگي استان همواره منشأ خدمات مهم و ارزنده اي بوده اند كه از آنها قدرداني مي كنيم.
کد خبر: ۸۷۴۳۸۴۸
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج،نشست مشترك مسئولين دستگاه هاي اجرايي استان و مسئولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و بسيج سازندگي استان به منظور بررسي طرح پيشرفت و آباداني مناطق محروم استان به رياست دكتر رازاني استاندار و با حضور سردار ريحاني فرماندهي سپاه استان و نيز مديران كل دستگاه هاي اجرايي و فرمانداران شهرهاي مختلف استان برگزار شد.


دكتر رازاني در اين نشست ضمن تسليت شهادت دو شهيد مدافع حرم ،خدمت به محرومين را از بارز ترين صفات مومنين ذكر كرد و گفت: يكي از اركان دين اسلام توحه به محرومين جامعه است بطوريكه در قرآن مومنين و متقين را كساني مي داند كه از مال خود براي محرومين انفاق كنند و در نهج البلاغه نيز آمده كه خداوند كمك به محرومين را كفاره گناهان بزرگ قرار داده است.

وي افزود: ما هم در مقام مسوول و هم در مقام يك انسان وظيفه داريم كه در راه خدمت به محرومين از هيچ كوششي فرو گذار نكنيم و هرگونه محروميت زدايي از چهره محروم ترين روستاها و دهستانها يك كار خير و صوابي بزرگ است و خداوند متعال نيز وسيله نجات ما از گرفتاريها را در همين كارها و رفتارهايمان قرار داده است و ما نيز در محروميت زدايي از چهره استان بسيار مصمم هستيم.

استاندار كرمانشاه اظهار داشت: از مجموعه سپاه پاسداران و بسيج سازندگي استان كه همواره منشا خدمات مهم و ارزنده اي بوده اند تشكر مي كنم و در بازديدي كه چندي پيش از دهستان عثمانوند در بخش سرفيروزآباد داشتيم از نزديك شاهد فعاليتهاي سازندگي بسيج بوديم كه از آنها تشكر و سپاسگزاري مي كنم.

رازاني در ادامه افزود: مجموعه دستگاه هاي اجرايي استان اين آمادگي را دارند كه هر گونه كمك و همكاري و همراهي كه لازم است چه در بخش ارايه اطلاعات و يا هر بخش ديگري با مجموعه سپاه و بسيج سازندگي داشته باشند.

مقام ارشد استان اشتغالزايي را مهمترين دغدغه استان ذكر كرد و بيان داشت: امروز اگر با واژه محروميت در مناطق مختلفي از استان مواجه هستيم به علت كمبود منابع و نيز فراواني نيازهاي جديد است وگرنه خدمات بسيار شايسته اي بخصوص در بحث زيرساختها در اكثر روستاها و دهستانهاي استان انجام شده است اما آنجه بايد در اولويت قرار بگيرد تمركز بر روي ايجاد اشتغال در روستاها و مناطق محروم است و من از اين مجموعه مي خواهم كه بيشترين منابع و انرژي خود را در جهت ايحاد اشتغال در مناطق محروم استان بگذارند و دولت نيز وظيفه خود را در خصوص ايجاد زيرساختها و يا تكميل طرح هاي نيمه تمام روستايي انجام خواهد داد و هر جايي هم كه لازم است وقت و منابع بيشتري براي تحقق اشتغالزايي بگذارد حتما پاي كار خواهد بود.

در اين نشست سردار ريحاني نيز به بيان گزارشي از فعاليتهاي انجام شده توسط سپاه و بسيج سازندگي استان پرداخت.

لازم به ذكر است كه اين نشست به منظور چگونگي پيشرفت و آباداني پنج دهستان عثمانوند (از توابع بخش سرفيروز آباد)، ويژنان (از توابع گيلانغرب)، بان زرده (از توابع دالاهو)، كيوانات(از توابع سنقر كليايي) و فتح آباد (از توابع قصرشيرين)كه در بررسي شاخص هاي محروميت بالاترين ميزان محروميت را دارا مي باشند برگزار شد.
بسیج سازندگی
ارسال نظرات
آخرین اخبار