خبرهای داغ:
مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: مشتاقان عزیمت به عتبات در ایام اربعین حسینی لازم است در سامانه سماح ثبت‌نام و کار نام‌نویسی را به روزهای آخر موکول نکنند.
کد خبر: ۸۷۴۳۸۶۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۰

ابوالفضل نوفرستی در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج ازخراسان جنوبی با تبریک دهه امامت و ولایت اظهارداشت: زائرین پیاده به کربلا در ایام اربعین حسینی(ع) می توانند جهت ثبت نام به سایت سماح مراجعه کنند.

مدیر کل حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه ثبت نام آغاز و هنوز ادامه دارد، گفت: زائرین با مشخص کردن سرگروه وزیرگروه می توانند تاریخ ورود خود را به کشور عراق مشخص کنند.

وی ادامه داد: ثبت‌نام‌کنندگان سفر در ایام اربعین بعد از نام‌نویسی کد رهگیری و پیامک دریافت می‌کنند و اطلاعات لازم برای مراجعه به کاروانهای مجاز سازمان حج و زیارت و تحویل مدارک نهایی به سرگروههای تعیین شده در سایت داده می‌شود.

نوفرستی تاکید کرد: مشتاقان عزیمت به عتبات در ایام اربعین حسینی لازم است در سامانه سماح ثبت‌نام کنند و کار نام‌نویسی را به روزهای آخر موکول نکنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته زائرین از مرز مهران به کشور عراق خارج می شدند ف ادامه داد: امسال وزارت کشورکه مسئول ستاد اربعین می باشد پیشنهاد مرز چزاربه را به استان خراسان جنوبی شمال و رضوی داده است .

مدیر کل حج و زیارت با بیان اینکه ما به تهران این موضوع را منعکس کردیم که زائرین استان از مرز مهران به عتبات عالیات در ایام اربعین مشرف شوند یادآورشد: استانداری استان نیز پیگیر این موضوع می باشد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها