مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل، خواستن کار خوب از مسئولین را از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر دانست.
کد خبر: ۸۷۴۳۹۲۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ دوره آموزشی دبیران امر به معروف و نهی از منکر حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان اردل در چشمه مولای آلیکوه، برگزار شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل با حضور در جمع طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر شهرستان به تشریح اهمیت احیای این فریضه بزرگ در سطح جامعه پرداخت.

حجت الاسلام مسلم رضایی، پیرامون گفتمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد امر به معروف ونهی از منکر بیان داشت: خداوند ملتی را که چهار شرط داشته باشند یاری می کند و آن 4شرط عبارتند از: نماز، زکات، امر به معروف و نهی از منکر.

وی گفت : معروفی بالاتر از ایجاد نظام اسلامی نداریم، جوان ها در محیط خودشان امربه معروف ونهی از منکر کنند؛ چرا که این واجب هنوز در جامعه اسلامی به طور کامل اقامه نشده است.

رضایی عنوان کرد: امر به معروف ونهی از منکر یک واجب دینی است. اینکه یک نفر و10 نفر بگویند و بقیه منتظر باشند، این که نشد امر به معروف و نهی از منکر، در این زمینه خود مردم باید وارد شوند. اگرهمه افراد جامعه امر ونهی کنند، آن وقت همه کارها درست می شوند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اردل، خواستن کار خوب از مسئولین را از مصادیق امر به معروف و نهی از منکر دانست.

وی، گفت: امر به معروف و نهی از منکر حوزه های مختلف دارد، که مهمترین حوزه آن مسئولین هستند. مردم باید از مسئولین، کار خوب را بخواهند آن هم نه خواهش و تمنا بلکه باید از آنها بخواهند.

ارسال نظرات