خبرهای داغ:
خبرگزاری بسیج: نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری طرح معرفی شرکت های برتر منطقه آذربایجان موسوم به «ایران تک» گفت: معرفی شرکت های برتر منطقه موجب رونق بازار آن ها می شود و این بزرگترین تشویق برای آن هاست.
کد خبر: ۸۷۴۳۹۷۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، مسعود پزشکیان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اگر ارزیابی و معرفی شرکت های برتر منطقه به صورت علمی صورت پذیرد معمولا یک جو رقابتی برای پیشرفت و توسعه ایجاد می کند و در نهایت منجر به بهبود فضای کسب و کار می شود.

وی افزود: اگر ما شرکت هایی را که خوب کار می کنند بشناسیم و از آن ها قدردانی کنیم شرکت های دیگر هم تلاش خواهند کرد تا خود را ارتقا داده و به سطوح بالاتر برسانند چراکه همه شرکت ها دوست دارند خود را به مردم بشناسانند و جامعه قدردان آن ها باشد.

نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در عین حال خاطرنشان ساخت: وقتی شرکت ها بر اساس شاخص های ارزیابی مناسب و علمی معرفی شدند جامعه با نگاه توام با احترامی به آن ها داشته و از دولت هم انتظار می رود تسهیلات مورد نیاز این شرکت ها را راحت تر در اختیار آن ها قرار داده و امتیازات ویژه ای برای این شرکت ها قائل شوند وگرنه صرف معرفی شرکت ها دردی را دوا نخواهد کرد.

پزشکیان اذعان داشت: معرفی شرکت های برتر منطقه آذربایجان توسط سازمان مدیریت صنعتی اقدام بسیار مطلوبی است که موجب شناخته شدن این شرکت ها در جامعه و در میان مردم و در نتیجه رونق بازار آن ها می شود و این خود بزرگترین تشویق برای شرکت های برتر است.

ارسال نظرات