رییس سابق سازمان بسیج کارگری در گفتگو با «بسیج»:

تزریق روحیه جهادی میراث امام خمینی(ره) بود

طالبی گفت: یکی از کارهای بزرگ و ابتکار عملی که امام خمینی(ره) داشتند همین سازمان جهاد سازندگی بود و بعدها این سازمان در سایر سازمان ها هضم شد و روح جهادی و تلاشگر را تزریق کرد.
کد خبر: ۸۷۴۳۹۸۹
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۶

سرهنگ طالبی، رییس سابق سازمان بسیج کارگری، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به نقش و اهمیت اردوهای جهادی در کمک رسانی و خدمت به اقشار محروم گفت: قطعا یکی از کارهای مهمی که انقلاب اسلامی در آن موفق بوده و خیلی از موانع را برطرف کرده است کارهای جهادی همراه با اراده دینی و اتحاد و وحدت است.

وی افزود: اگر بخواهیم کاری انجام دهیم و موانع بزرگ را از سر راه بر داریم؛ راهی جز توسعه کارهای جهادی از سوی نیروهای ارزشی انقلاب نیست.کارهایی که بسیج علی رغم محدودیت امکانات انجام داده است امید و نشاط را بین محرومان افزایش داده و امکان بی بدیلی برای رشد و بالندگی خود افراد و جهادگران فراهم کرده است.

سرهنگ طالبی خاطرنشان کرد: این اقدام علاوه بر پیشترفت و رشد بالندگی محرومان در تربیت خود افراد مؤثر بوده است.فراموش نمی کنیم یکی از کارهای بزرگ و ابتکار عملی که امام خمینی(ره) داشتند همین سازمان جهاد سازندگی بود و بعدها این سازمان در سایر سازمان ها هضم شد و روح جهادی و تلاشگر را تزریق کرد.


ارسال نظرات
آخرین اخبار