مسئول بسیج رسانه استان با تجلیل از خبرنگار بسیج با بیان نقش رسانه و رسالت پیامبر گونه رسانه‌ها، گفت : خبرنگاران عرصه رسانه بسیج موظفند اخلاق مداری و توسعه روابط انسانی را در جهان ترویج کنند و به عنوان خبرنگاران نمونه در جهان الگو باشند.
کد خبر: ۸۷۴۴۰۱۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۳

به گزارش بسیج رسانه سپاه فتح استان سرهنگ دوم پاسدار قربانعلی حسن زاده هوشیاری در دفاع از حقوق مردم، ایجاد پویایی و نشاط در جامعه، توجه به آسیب ها و بازگو کردن حقایق را از وظایف رسانه ها دانست و افزود: بیان واقعیت ها و حقایق از وظایف اصلی هر رسانه ای که اگر این امر صورت نگیرد به مردم خیانت و در حق جامعه ظلم شده است.

 
وی با اشاره به اینکه دشمنان نظام اسلامی سعی دارند از طریق جنگ نرم ارزش‌های اسلام و انقلاب را مورد هدف قرار دهند، افزود: برای مقابله با این هجمه‌ها رسانه‌ها و خبرنگاران می‌توانند با ایجاد ارتباط هنرمندانه با مردم، در آگاهی بخشی، اطلاع رسانی، دشمن شناسی و بصیرت افزایی جامعه نقش موثری ایفا کنند.

حسن زاده در این دیدار که با هدف تجلیل از خبرنگار خبرگزاری بسیج انجام شد گفت :یک رسانه علاوه بر آنکه مطالبات مردم را به گوش مسئولان می رساند باید با هوشیاری کامل، سستی ها، روزمرگی ها، باندبازی ها در مجموعه ها و مدیران را برای مردم بازگو کند.

ارسال نظرات