مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران، گفت: مکان‌های مقدس در عربستان را باید به اهلش بسپارند اما حیف که جهان اسلام در خواب هستند.
کد خبر: ۸۷۴۴۰۳۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر ، حجت‌الاسلام عبدالعلی گواهی به مناسبت اولین یادواره 48 شهید منا مازندران در شهرستان قائم‌شهر، اظهار کرد: این مراسم برای ابراز انزجار به یک حکومت دست نشانده و واهی که خودش را ارباب حرم اهل‌البیت می‌داند، برگزار شده است.

وی افزود: مکان‌های مقدس در عربستان را باید به اهلش بسپارند اما حیف که جهان اسلام را خواب برده و امسال حج غریب ماند، امیدواریم پیش از پایان یافتن حج این شجره خبیثه نامشان محو شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران با اشاره به سخنان سال گذشته رهبری در نوشهر، بیان کرد: آل‌سعود، بعد از شنیدن پیام رهبری که فرمودند اگر دست از پا خطا کنید شما را با خاک یکسان می‌کنیم آنها به خود آمدند و پیکرهای مطهر شهدای منا را به ما تحویل دادند.

این مسئول یادآور شد: وقتی می‌خواستند مذهب وهابیت را نام‌گذاری کنند، گفتند نامش را محمدیه بگذارند اما برای اینکه نام پیامبر گسترش نیابد این مذهب به وهابیت خطاب شد، آنان این نوع دشمنی را دارند.

گواهی با بیان اینکه زکات باید در جامعه پرداخت شود و حج هم در طول تاریخ بشریت باعث زنده شدن نام مقدس اسلام می‌شود، تصریح کرد: در حج تمامی مردم جهان با هم هم‌اندیشی می‌کنند و به وحدت و یکدلی روی می‌آورند

وی افزود: فتواهای بسیار پست حکام حلقه به گوش آل‌سعود بیانگر این مطلب است که اینها به ابتدایی‌ترین احکام اسلام آگاهی ندارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران با اشاره به اینکه تا به حال 17 هزار و 600 نفر از ایرانیان به دست منافقان ترور شدند و به شهادت رسیدند، خاطرنشان کرد: حال آل‌سعود اعلام می‌کند ایران حامی تروریست است و امسال اجازه ورود حجاج بیت‌الحرام را به مکه ندادند اما برای حامیان تروریست همچون مریم رجوی دعوت نامه فرستادند که به بیت‌الحرام مشرف شود، این کار بسیار ننگ‌آور است.

این مسئول گفت: اقدام امسال آل‌سعود که مانع حضور حجاج ایرانی شدند در آینده قضاوت می‌شود و ریشه خودشان را زدند.

گواهی با بیان اینکه آنان شهید رکن‌آبادی را زنده زیرخاک قرار دادند و این از هر ظلمی بدتر است، افزود: آنان باید به یاد داشته باشند که اگر صدام با خوش خدمتی به آمریکا زنده ماند پس آنان نیز زنده می‌مانند، حال صدام‌ها و حسنی مبارک کجایند؟ آل سعود هم در آینده نزدیک به همین سرنوشت دچار می‌شود.

وی یادآور شد: آنان مردم یمن را با خاک یکسان کردند در حالی که فریاد حقوق بشر آنان گوش جهان را کر کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران خطاب به آل‌سعود، گفت: آه مظلوم آنان را گرفتار خواهد کرد و هر چیز که بشکند از چهره می‌افتد جز دل که اگر بشکند ارزش پیدا می‌کند.

این مسئول در پایان بیان کرد: جهان اسلام باید با هم متحد شوند و اگر تمامی مسلمانان امروز واحد بودند همه مشکلات حل می‌شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها