برای کشورهای اسلامی خصوصا ایران مسجل شده که کشور عربستان افتخار خادمی حرمین شریفین را ندارد و به زودی به عاقبت اعمال خود نائل خواهد آمد.
کد خبر: ۸۷۴۴۰۵۳
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجه الاسلام یوسف پور با انتقاد از کج فهمی و نامرد صفتی آل سعود در به اجرا درنیامدن حج تمتع امسال برای زائران ایرانی خانه خدا، افزود: برای کشورهای اسلامی خصوصا ایران مسجل شده که کشور عربستان افتخار خادمی حرمین شریفین را ندارد و به زودی به عاقبت اعمال خود نائل خواهد آمد.

خطیب نماز عید سعید قربان با بیان اینکه رژیم آل سعود به سراشیبی سقوط و انحطاط رسیده است، گفت: بیداری اسلامی نشات گرفته از رزمندگان ایران اسلامی، کشورهای عربی منطقه را فرا گرفته و در آینده زود زنگ نابودی داعشیان و استکبار جهانی در منطقه به صدا در خواهد آمد.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور اظهار داشت: پروردگار متعال نعمت‌های فراوانی به انسان‌ها داده و باید همگان قدردان این بخشایش‌ها باشند.

وی افزود: جامعه دینی در روز عید سعید قربان به نیت کمک به مستمندان و انجام فریضه الهی، ابراهیم خلیل الله، گوسفند قربانی کرده و با این اقدام  زندگانی خود را تا یکسال از گزند خطرات و حوادث مصون نگاه می‌دارند.

نماینده ولی فقیه در سازمان حج و زیارت مازندران با اشاره به سکوت مجامع بین المللی در کشتار فاجعه منا، تصریح کرد: شهدای منا بسیار ناجوانمردانه در خانه خدا به هلاکت رسیدند و باید مجامع بین المللی در قبال این حرکت ددمنشانه استکبار جهانی اقدام جدی صورت دهند.

وی با اشاره به برپایی روحبخش دعای عرفه در ایران اسلامی، یادآور شد: مردم استان علوی تبار مازندران، همانند سایر اقشار ایران اسلامی در این روز با قرائت دعای عرفه، مظلومیت شهدای کربلا و شهدای منا را عجین کرده و فریاد برائت از مشرکین سر دادند.

یوسف پور با تاکید بر تقویت روحیه تقوا در بین آحاد جامعه، یادآور شد: در زندگی دینی و اسلامی نباید بی تقوایی و بداخلاقی رونق بگیرد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها