مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان خبر داد:

آغاز "طرح ولایت" اصحاب رسانه گیلان

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان از آغاز "طرح ولایت" اصحاب رسانه این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۴۰۷۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، محسن جعفری ظهر امروز در مراسم افتتاحیه طرح ولایت خبرنگاران گیلانی اظهار کرد: طرح ولایت خبرنگاران گیلانی در دو روز و با محتوای آموزشی بصیرتی 10 ساعته برگزار می شود.

وی افزود: ارتقای سطح معرفتی، بصیرتی و مهارتی اصحاب رسانه، شبکه سازی و کادرسازی در نظام صالحین بسیج رسانه، توانمندسازی خبرنگاران و حفظ انسجام و ساماندهای اصحاب رسانه گیلان از اهداف طرح ولایت بسیج گیلان است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: 50 نفر از اصحاب رسانه این استان در نخستین دوره طرح ولایت اصحاب رسانه گیلان حضور دارند.

جعفری با بیان اینکه خبرنگاران گیلانی در آزمون پایان دوره طرح ولایت شرکت می کنند، تصریح کرد: به پذیرفته شدگان در دوره طرح ولایت اصحاب رسانه گواهینامه معتبر اعطا می شود.

به گفته وی، آشنایی با ویژگی های رسانه های انقلابی، اقتصاد مقاومتی و رسانه، اخلاق در رسانه و امنیت در رسانه های نوین از مباحث مطرح شده در طرح ولایت اصحاب رسانه گیلان است.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان خاطرنشان کرد: از سه دانش آموخته برتر طرح ولایت خبرنگاران گیلان در جشنواره ابوذر بسیج رسانه استان تجلیل می شود.

*برگزاری جشنواره ابوذر مطبوعات گیلان

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان با اشاره به برگزاری جشنواره ابوذر مطبوعات، خبرگزاریها و پایگاههای خبری گیلان در ۶بخش، بهترین تیتر، خبر، گزارش، گفتگو، یادداشت و عکس، تاکید کرد: آثار نوشتاری باید در یکی از موضوعات "اقتصاد مقاومتی”، "امر به معروف و نهی از منکر”، "معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی” و "تقویت روحیه خودباوری” به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

جعفری با بیان اینکه هر یک از شرکت‌کنندگان در جشنواره می‌توانند حداکثر ۵ اثر در بخش‌های مختلف با موضوعات مشخص شده ارسال کنند، خاطرنشان کرد: در بخش عکس باید گزارش‌های تصویری (مجموعه عکس) با درج نام عکاس روی اثر به دبیرخانه ارسال شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه گیلان به نوع ارسال آثار اشاره و بیان کرد: بهترین راه ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، ارسال لینک یا اسکن اثر به همراه مشخصات خبرنگار یا عکاس از طریق پست الکترونیکی basij.resane.gilan@chmail.ir است.

وی خاطرنشان کرد: 25 شهریور جاری آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر است.

 

ارسال نظرات