خبرهای داغ:
مدیرکل صداوسیمای مرکز قزوین از برنامه ریزی این مرکز برای پوشش رسانه ای یادواره ی کشوری شهدای مدافع حرم در قزوین خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۴۰۸۶
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین معصومی‌فر مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین اظهار کرد: سیمای مرکز قزوین یادواره کشوری شهدای مدافع حرم را بصورت زنده پوشش خواهد داد و دراین راستا برقراری ارتباط زنده با شبکه های سراسری سیما، اطلاع رسانی و پخش تیزر یادواره، پخش مستند شهدای مدافع حرم و حضور خانواده های شهدای مدافع حرم در برنامه های سیما از جمله مهمترین برنامه های سیمای مرکز قزوین در این یادواره است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین خاطر نشان کرد: صدای مرکز قزوین نیز انعکاس کامل یادواره در رادیو، اطلاع رسانی یادواره در برنامه های رادیو و پخش زندگینامه و چگونگی اعزام و شهادت مدافعان حرم را در دستور کار خود دارد.
مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین در ادامه به تمهیدات معاونت خبر مرکز قزوین برای پوشش یادواره کشوری شهدای مدافع حرم اشاره و تصریح کرد: پوشش خبری یادواره، تولید گزارش های خبری با محوریت یادواره و شهدای مدافع حرم، پخش برنامه ی گفتگوی ویژه ی خبری و برقراری ارتباط زنده با بخش های خبری شبکه های سراسری از مهمترینِ این تمهیدات می باشد.
گفتنی است یادواره ی کشوری شهدای مدافع حرم 25 شهریور ماه در قزوین برگزار خواهد شد.

1001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها