حجت الاسلام سرافراز در یادمان شهدای بانه:

راهیان نور مصون ساز فرهنگی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام، اردوهای راهیان نور را مصداق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و مصون سازی فرهنگی دانست.
کد خبر: ۸۷۴۴۰۹۱
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز در بازدید از روند برگزاری اردوهای راهیان نور غرب کشور، در جمع زایران استان در یادمان شهدای بانه حاضر شد و ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری اردوهای راهیان نور، شهدا را ستارگان درخشان تاریخ هستند و راه را به نسل های آینده نشان می دهند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام به مظلومیت شهدای گمنام و فرمایش حضرت امام خمینی(ره) اشاره کرد،‌که فرمودند: " همین تربت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان و عارفان و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود" و افزود: زیارتگاه های شهدا دارالشفاء مؤمنین هستند و باید با حضور در این اماکن مقدس، بصیرت و بینش خود را کامل کنیم.

وی، ویژگی های بارز شهدا را ولایتمداری و ایمان و اعتقاد راسخ به ارزش های اسلامی دانست و افزود: عزت و سربلندی ملت ایران بخاطر فداکاری شهدا و رشادت و ایستادگی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس و روحیه جهادی و انقلابی این مردم ولایتمدار است.

این مقام مسئول، به توطئه های دشمنان و استکبار جهانی در راستای تضعیف روحیه جهادی و انقلابی ملت و کم رنگ کردن ارزش های اسلامی در جامعه نیز اشاره کرد و گفت: کارکردن برای شهدا و در راه شهدا به نوعی سرمایه گذاری برای حفظ ارزشها و رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی است.

وی، برگزاری اردوهای راهیان نور را مصداق ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و مصون سازی فرهنگی دانست و تأکید کرد: اردوهای راهیان نور یکی از راههای مقابله با جنگ نرم دشمن می باشد.

ارسال نظرات