قلب واقعیت یه شیوه روزنامه دانشگاه آزاد

روزنامه فرهیختگان به وارونه نمایی صحبت های احمدی توکلی در مورد نحوده برخورد با فساد در دولت روحانی پرداخت.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۰۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۸
خبرگزاری بسیج-سرویس اخبار ویژه
 
روزنامه فرهیختگان به وارونه نمایی صحبت های احمدی توکلی در مورد نحوده برخورد با فساد در دولت روحانی پرداخت. این روزنامه با تیتر" ریاست جمهوری دوره بعد حق روحانی است" سعی نمود این نماینده شاخص و سابق مجلس را نیز به جرگه حامیان روحانی بکشاند.
 
احمد توکلی روز شنبه ۲۰ شهریور در نشستی خبری با موضوع واگذاری زمین به مدیران شهرداری و مبارزه با فساد، مطلبی در دفاع از مبارزه با فساد گفت. وی در این نشست خبری آورد:" اگر آقای روحانی در ماجرای فیش های حقوقی برخورد قاطع می کرد و هنوز هم وقت دارد بکند ، در ۹۶ رئیس جمهور می شود و حقش هم هست که بشود، اما اگر مبارزه نکند ممکن است فرصت را از دست بدهد. من افتخار می کنم که آقای روحانی با فساد مبارزه کند رئیس جمهور بشود یک دوره برود استراحت کند و دوباره دو دوره بیاید رییس جمهور شود. برای اینکه رئیس جمهوری که به مهمترین مسئله نظام اهتمام دارد، آدم لایقی است ولو اینکه ضعفهای دیگری داشته باشد."
 احمد توکلی بعد از این بی تقوایی رسانه ای نوشت: به رغم این امور روشن روزنامه ای روز یک شنبه تیتر دوم صفحه اولش چنین بود: " توکلی ... به تحلیل فضای سیاسی کشور پرداخت، ریاست جمهوری دوره بعد حق روحانی است". پیام این روتیتر و تیتر میگوید توکلی با تحلیل فضای سیاسی نتیجه گرفت که رئیس جمهور آینده حتما روحانی است، و شایسته هم هست که باشد. درست عکس واقعیت!
 
قلب واقعیت یه شیوه روزنامه دانشگاه آزاد 
 
این نماینده با سابقه مجلس در انتها اضافه کرد: این نوع رفتار در درجه اول تدلیس با خوانندگان است و همان وزر و وبال فوق الذکر را برایشان دارد. خدا همه ما را عاقبت بخیر کند. انتظار این است تا روزنامه مزبور با انتشار این یادداشت بخشی از حق الناس تباه شده را جبران کند.
 
 
ارسال نظرات