خبرهای داغ:
تودیع و معارفه در سپاه ناحیه خمینی شهر/ تصاویر

آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه خمینی شهر برگزار شد

صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خمینی شهر با حضور تعدادی از مسئولین،بسیجیان و کارکنان رسمی و وظیفه این ناحیه در محل سالن شهید آوینی کانون بسیج جوان شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۴۲۵۵
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خمینی شهر،صبح امروز مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خمینی شهر با حضور تعدادی از مسئولین،بسیجیان و کارکنان رسمی و وظیفه این ناحیه در محل سالن شهید آوینی کانون بسیج جوان شهرستان برگزار شد.

در این مراسم حضار جلسه از محضر حجه الاسلام و المسلمین رضا غفاری پور-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان- بهره مند شدند.

وی سخنان خود را با محوریت عقیدتی سیاسی بیان داشت و گفت:خیلی باید مراقب بود.اگر در صحبتهای دشمنان آمریکایی می بینید و می شنوید که دم از میانه روی می زنند، بدانید که منظور آنها غیر انقلابی بودن است.

غفاری پور افزود:حضرت آقا نگرانند که این حرفها در روحیه افراد انقلابی در داخل کشور اثر بگذارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب الزمان(عج)استان اصفهان خاطرنشان کرد: برادران و خواهران، فرمایشات مقام معظم رهبری حکایت از خطری پشت گوش ما میکند.همانطور که ایشان فرمودند جنگ با ایران برای آمریکا مقرون به صرفه نیست ولیکن می خواهند روحیه افراد ارزشی و نقلابی را تضعیف نمایند.

رضا غفاری پور با اشاره به این که قرار است امسال کنگره ملی شهدا در خمینی شهر برگزار شود اظهار کرد: معنای این امر این است که بار سنگین نگهداری و حفظ راه و هدف شهدا امروز بر روی دوش ماست.

غفاری پور عنوان کرد: ما باید مقابله کنیم، مبارزه کنیم و در مسیر باشیم و لازمه آن ایمان قوی و بصیرت است.

گفتنی است در این مراسم لحظاتی از سخنان سرهنگ حمید مرادی-فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر- و آیت الله رحیمی-امام جمعه این شهرستان- هم استفاده شد و در پایان با قرائت و اهدا ی لوح سپاس و حکم مسئولیت،مراسم تودیع حجه الاسلام والمسلمین حسینقلی شیاسی و معارفه حجه الاسلام والمسلمین محمد حسین رحمتی صورت پذیرفت و پس از اهدای هدایا دقائقی هم از سخنان این دو بزرگوار استفاده شد.

ارسال نظرات