خبرهای داغ:
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران:

با مدیریت درست، دزد هم نمی تواند دزدی کند/ تفکر بسیجی، لازمه امروز

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری عصر امروز خود، اصلی ترین مشکل کشور را مدیریت نادرست خواند و گفت: با مدیریت درست، دزد هم نمی تواند دزدی کند.
کد خبر: ۸۷۴۴۳۲۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسعود پزشکیان افزود: اگر در صنعت، کشاورزی، تولید و اقتصاد دچار مشکل هستیم برای این است که در هیچکدام از این حوزه ها علمی و کارشناسانه عمل نمی کنیم.

وی با اشاره به اختلاس ها و فساد اقتصادی موجود در کشور، اذعان کرد: بارها افراد متخلف دستگیر شده و در آینده نیز چنین متخلفانی وجود خواهند داشت ولی اگر سیستم درست باشد، کسی جرات تخلف نداشته و اگر بخواهد هم نمی تواند تخلفی به این شکل وسیع انجام دهد.

برجام دستاوردی بزرگ

پزشکیان با انتقاد از برخی اظهار نظرهای غیرکارشناسی در مورد برجام و FATF در رسانه های جمعی به خصوص صدا و سیما، اظهار کرد: علم منیت بردار نیست و مسلمان و کافر نمی شناسد بلکه باید با علم و آگاهی به مسائل، کارشناس مربوط درباره آن اظهار نظر کند.

وی با اشاره به برخی اظهار نظرهای ناآگاهانه در مورد برجام، آن را بزرگترین دستاورد عنوان و بیان کرد: اگر رهبر فرزانه انقلاب زیر برجام را امضا نمی کرد، هیچ قدرتی نمی توانست برجام را به سرانجام برساند و کسانی که آن را ذلت بار می دانند، در واقع توهینی به رهبریت نظام است که اصلا پسندیده نیست.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی با مطرح کردن این سوال نسبت به منتقدان برجام، که اگر برجامی در کار نبود، چکار می کردیم، خاطرنشان کرد: پیش از برجام، امریکا همه دنیا را علیه ایران بسیج کرده بود ولی پس از امضای آن، نه تنها، تنها مانده بلکه در داخل خاک امریکا نیز چند دستگی ایجاد شده و شخصی همچون ترامپ حرف از پاره کردن برجام می زند.

وی در مورد سوال یکی از خبرنگاران در مورد FATF، بیان داشت: دراین مورد نمی توانم نظر کارشناسی بدهم ولی برخی ها که نسبت به بنده نیز در این بحث، اطلاعات کمی دارند اظهار نظر می کنند که درست نیست.

مسعود پزشکیان در پاسخ به سوالی در مورد موضع وی نسبت به سپاه و درباره FATF ، تاکید کرد: بنابه گفته امام راحل، بارها گفته ام و همه به آن ایمان داریم که اگر سپاه و بسیج نبود، مملکتی هم نداشتیم و به طور حتم اگر طرحی بخواهد محدودیتی نسبت به منابع مالی سپاه ایجاد کند، اجرا نخواهد شد.

وی یادآوری کرد: زمان جنگ، مردم با تفکر بسیجی و جهادی، با همه داشته های خود در برابر دشمن مبارزه گرده و نه تنها حقوق نمی گرفتند بلکه دارايي خود را نیز در این راه صرف می کردند و اگر امروز با همین تفکر و دلسوزانه عمل کنیم، موفق خواهیم بود.

نشست خبری مسعود پزشکیان نایب رییس مجلس شورای اسلامی با حضور جمع زیادی از اصحاب رسانه آذربایجان شرقی، عصر امروز در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها