فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه خبر داد
فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه گفت: "طرح ولایت" ویژه اعضائ شورای واحدهای بسیج دانش‌آموزی در ساوه روز چهارشنبه 24 شهریورماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۴۳۲۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار مجیداحمد جعفری با توجه به اینکه قشر بسیج دانش‌آموزی، بزرگ‌ترین قشر بسیج در سطح جامعه است، گفت: ان شاءالله این قشر به عنوان آینده‌سازان و مدیران آتی کشور محسوب می‌شوند؛ بایستی دوره‌های آموزشی به گونه‌ای برگزار گردد که مدیران در طراز انقلاب پرورش یافته و تحویل جامعه اسلامی شوند.

وی افزود: دوره آموزشی "یاوران ولایت" بسیج دانش‌آموزی از روز چهارشنبه 24 شهریورماه در محل حوزه دانش‌آموزی ساوه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت ساوه تصریح کرد: با توجه به ایجاد تنوع در مدل‌ها و محتوای آموزشی برخی موضوعات آموزشی و مهارتی در محور فضای مجازی و همچنین محتوای چند رسانه‌ای در قالب پوسترهای آموزشی، موشن‌گرافیک‌هایی تهیه شده و در اختیار دانش‌آموزان بسیجی قرار می‌گیرد.

سرهنگ پاسدار جعفری خاطرنشان کرد: از اهداف برگزاری طرح "یاوران ولایت" تربیت نسلی است که با آشنایی کامل به ماموریت‌های بسیج دانش‌آموزی و همچنین تمرین تکلیف‌گرا و ولایت‌مدار بودن برای مسئولیت‌پذیری در آینده آماده می‌شوند.

وی از دیگر اهداف برگزاری طرح "یاوران ولایت" دانش‌آموزان بسیجی را توجه به معنویت، اخلاص و توسل به اهل بیت(ع) در طی انجام ماموریت‌ها و همچنین بالا بردن توانمندی مدیریتی همراه با خلاقیت و ابتکار در واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی مدارس شهرستان ساوه برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات