مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان گفت:80 نفر از دانشجویان بسیجی گیلانی بمدت 10 روز در دوره آموزشی تشکیلاتی وارثین شرکت کردند.
کد خبر: ۸۷۴۴۳۶۶
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۰۴

مازیار نبی زاده، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد: صفر تا صد برگزاری دوره تشکیلاتی 10 روزه در تهران و مشهد را اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان انجام داده اند.

 وی افزود: مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان به منظور افزایش سطح آگاهی و بصیرت و همچنین ایجاد آمادگی تشکیلاتی و مهارتی لازم جهت انجام کار فرهنگی گسترده در سطح دانشگاه با حضور بیش از 80 نفر از اعضای فعال و کادر بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان به مدت 10 روز در تهران و مشهد در حال برگزاری است.

 این فعال دانشجویی ادامه داد: این دوره در واقع به مثابه یک دوره آمادگی پیش از جنگ برای این دانشجویان انقلابی میباشد تا با شروع سال تحصیلی به منظور مقابله با تهاجم فرهنگی گسترده که آماج حملات آن بر روی دانشگاه و دانشجو میباشد، آمادگی لازم را به دست بیاورند.

نبی زاده گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته برای دوره، دوره دارای چهار محور اصلی است که شامل محورهای بصیرتی معرفتی، محور تشکیلاتی، محور کارگاهی عملیاتی و همچنین محور فوق برنامه هاست.

وی تصریح کرد: یکی از محورهای دوره محور معرفتی-بصیرتی است که با حضور برجسته ترین اساتید انقلابی سطح کشور نظیر سراج، رجبی دوانی، استاد سلیمی نمین و غیره برای دانشجویان در نظر گرفته شده است و برخی از این اساتید تاکنون در دوره حضور یافته اند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه گیلان گفت: این دوره از 17 شهریور با رمز «یاجوادالائمه» آغاز شد و 28 شهریور پایان خواهد یافت.

ارسال نظرات