جوان کهگیلویه و بویراحمدی از زمان کلید خوردن برگزاری کنگره ملی شهدا و سرداران استان با تلاش بی وقفه خود دست به کار بزرگی زده است.
کد خبر: ۸۷۴۴۳۷۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۰
این روز ها به هر نقطه از استان کهگیلویه وبویراحمد ورود پیدا کنید به خوبی رنگ و بوی شهدای این استان را حس خواهید کرد. شهیدانی که عظمتی به بزرگی حفظ خاک و ناموس ملت خود ایران آفریدند که در تاریخ به ثبت رسید.

نصب تصاویر1880شهید کهگیلویه وبویراحمد در سطح خیابان ها ، بلوارها ومعابر استان خبر از یک رخداد بزرگ دراستان می دهد که شاید مورد سوال خیل عظیمی از مردم است که این همه کار و برنامه ریزی برای چیست ؟

 

محمد نصیر زاده مسئول ستاد کنگره شهدای کهگیلویه وبویراحمد گفت:اولین کنگره ملی سردارا،امیران و1880شهید کهگیلویه وبویراحمد از تاریخ 11مهر لغایت 15 مهر ماه سال جاری همزمان با شروع ماه محرم با حضور رییس مجلس شورای اسلامی وسردار نقدی در یاسوج برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه فضا سازی فرهنگی شهرهای استان از برنامه های این کمیته است، بیان کرد: نصب تصاویر 1880 شهید در مرکز استان در حال انجام است که با استقبال خوب مردم رو به رو و بازخورد خوبی از طرف مسافرانی که از مرکز استان دیدن و گذر می کنند صورت و مورد تشویق قرار گرفته است.

 

در ادامه تصاویری از آماده کردن تابلو های تمثال شهدای استان توسط هنرمند هم استانی می بینید که این کار را یک افتخار بزرگ برای خود می داند و می گوید:خدمت به شهدا و زنده نگهداشتن شهدا لطف بزرگی ازست که از طرف خدا و شهدا به من عنایت شده و از این بابت خداراشاکر و خوشحال هستم.

 

سعید روایی با بیان اینکه آماده کردن تمثال شهدا برای اجلاسیه ملی سرداران ،امیران و 1880 شهید کهگیلویه وبویراحمد نزدیک به سه ماه طول کشید افزود: در طول  این سه ماه من افتخار آماده کردن تمثال1100شهید استان راداشتم و 780شهید دیگر را تیپ 48 فتح آماده کرده است.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
ارسال نظرات