فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان:

نزدیک شدن داعش به مرزهای ایران بعید است

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: نزدیک شدن داعش به مرزهای ما بعید است و این فکر باید از سر بیرون برود هرچند غربی‌ها تلاش می کنند ناامنی را در منطقه ترویج کنند چون می‌توانند در دل این ناامنی‌ها حکومت کرده و سلاح و تجهیزات خود را بفروش برسانند.
کد خبر: ۸۷۴۴۳۷۵
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلان، سردار حق‌بین یادواره ۴۰ شهید والامقام روستای پاشاکی شهرستان سیاهکل اظهار کرد: فرهنگ شجاعت و روحیه جهادی از نیاکان به ما ارث رسیده است و شهدای مدافع حرم به درک شعار انقلاب اسلامی رسیدند و برای صادر کردن انقلاب در سوریه، یمن، لبنان و …جنگیدند تا دشمن به مرزهای ایران اسلامی نتواند نزدیک شود.

وی افزود: نزدیک شدن داعش به مرزهای ما بعید است و این فکر باید از سر بیرون برود هرچند غربی‌ها تلاش می کنند ناامنی را در منطقه ترویج کنند چون می‌توانند در دل این ناامنی‌ها حکومت کرده و سلاح و تجهیزات خود را بفروش برسانند.

سردار حق بین تصریح کرد: جبهه مقاومت به پیروزی های فراوانی دست یافته و بسیاری از سران تکفیری هارا به هلاکت رسانده و نیاز است که امنیت منطقه را به امنیت پایدار تبدیل کنیم.

فرمانده لشکر عملیاتی ۱۶ قدس گیلان گفت: ایران‌های کوچکی در خارج از مرزهای ایران ایجادشده است که در مواقع لزوم، ایران‌های کوچک بر سر متجاوزان خراب و آن‌ها را نابود خواهد کرد.

وی ادامه داد: باید در سنگر جنگ نرم نیز بکوشیم تا با حربه های دشمن مقابله کنیم و نخستین گام در این مسیر مقابله با بی حجابی و بد حجابی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار