مسئول روایت گری و زیارتگاه‌های کل سپاه گفت: نیروهای نظامی مخلص و دل پاک ایران در خارج از مرزهای کشورمان، داعش را در عراق و سوریه زمین گیر کرده اند و نابودی این گروه تکفیری نزدیک است.
کد خبر: ۸۷۴۴۳۷۸
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
سردار ابوالفضل مسجدی، مسئول روایت گری و زیارتگاه‌های کل سپاه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در واکنش به سخنان هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه ایران نیازی به نیروهای نظامی ندارد، گفت: نیروهای نظامی مخلص و دل پاک ایران در خارج از مرزهای کشورمان، داعش را در عراق و سوریه زمین گیر کرده اند و نابودی این گروه تکفیری نزدیک است.
 
وی ادامه داد: حضور نیروهای نظامی ایران در خارج از مرزهای ایران، این پیام را به دشمن می رساند که جمهوری اسلامی ایران علاوه بر تامین امنیت مرزهای داخلی خودش، توانایی کمک به همسایگانش در جهت تامین امنیت آنها را هم دارد و قطعا اگر ایران نبود، معلوم نبود که چه سر نوشتی در انتظار سوریه و عراق رقم می خورد.  
 
سردار مسجدی افزود: هر روز شاهد شهادت تعدادی از آنها در دفاع از این مرز و بوم و حتی خارج از مرزها هم هستیم و نباید با سخنانی همچون مقایسه نظامی ایران با ژاپن و آلمان، روحیه را از نظامیان گرفت چرا که نیروهای مسلح، خون های زیادی را در راه اسلام تقدیم کرده اند تا به این امنیت برسیم.
 
مسئول روایت گری و زیارتگاه‌های کل سپاه در پایان خاطر نشان کرد: اگر اقتدار نیروهای نظامی ایران در منطقه حائز اهمیت نبود، هرگز اوباما به رهبر انقلاب برای مقابله با داعش نامه نگارش نمی کرد؛ هر چند که امریکایی ها خودشان یکی از حامیان اصلی داعش هستند و چنین رفتارهایی از آنها بیشتر برای عوام فریبی است.
ارسال نظرات