مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد از اعزام 100 مبلغ دینی در ایام دهه امامت و ولایت به مناطق مختلف این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۴۳۸۸
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛ حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی ظهر امروز در نشست خبری رئیس بنیاد بین‌المللی غدیر با خبرنگاران استان یزد به مناسبت فرارسیدن ایام دهه امامت و ولایت، اظهار داشت: اهمیت واقعه غدیر سبب تشکیل بنیاد بین‌المللی غدیر شد و با توجه به اینکه دبیرخانه این بنیاد در اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد مستقر شده است، همه تلاش خود را برای تبیین این واقعه عظیم به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده توسط بنیاد بین‌المللی غدیر به دلیل ضرورت تبیین و احیای این واقعه در جامعه امروز بیان کرد: بازسازی واقعه غدیر یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های این بنیاد است.

حسینی کوهستانی عنوان کرد: این برنامه با همکاری دستگاه‌های مختلف به عنوان شاخص‌ترین برنامه این بنیاد در ایام دهه امامت و ولایت اجرا می‌شود.

وی به تشریح برنامه‌های دیگر این بنیاد پرداخت و خاطرنشان کرد: برگزاری دوره‌های غدیرشناسی و امام‌شناسی نیز از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که با استفاده از ظرفیت مبلغان دینی اجرا خواهد شد.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر همچنین از اعزام 100 مبلغ دینی در ایام دهه امامت و ولایت و روز عید غدیرخم به مناطق مختلف استان از جمله مساجد و مدارس خبر داد و اظهار داشت: گفتمان‌های دینی با موضوع غدیر و امامت نیز در این ایام پیش‌بینی شده است.

حسینی کوهستانی همچنین از اطعام غدیر در این ایام خبر داد و اظهار داشت: برنامه اطعام در روز عید غدیر هر سال برگزار می‌شود و امسال نیز طبق سنت هر ساله این برنامه اجرا خواهد شد.

وی در پایان از اجرای برنامه‌ای با هدف تکریم سادات یزد خبر داد و بیان کرد: سادات استان شناسایی شده‌اند و در روز عید غدیرخم برای بخشی از آنها برنامه‌هایی به منظور احیای فرهنگ تکریم سادات در جامعه اجرا خواهد شد.

فارس
ارسال نظرات