روز عید قربان یکی از اعیاد مهم مسلمانان و از یک سو سالروز عید قربان سالروز ذبح اسمائیل نفس است.
کد خبر: ۸۷۴۴۳۹۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال به نقل از ازناو، حجت الاسلام سید محسن محسنی در خطبه های نماز عید سعید قربان در جمع مردم خلخال گفت: روز عید قربان یکی از اعیاد مهم مسلمانان و از یک سو سالروز عید قربان سالروز ذبح اسمائیل نفس است.

وی به ویژگی بندگی شایسته حضرت ابراهیم خلیل الله در مقابل خداوند اشاره و تبعیت محض او از خداوند را یادآور شد و گفت: حضرت ابراهیم به فرمان خداوند فرزند خود اسمائیل را به قربانگاه عشق برد و از این امتحان الهی سربلند بیرون آمد.

محسنی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای منا اقدام غرض ورزانه رژیم آل سعود در سال گذشته در مناسک حج را محکوم و گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب نیز در پیامی به حجاج اشاره کردند: رژیم بی کفایت آل سعود لیاقت میزبانی از حجاج را ندارد و خائن به این حرم است.

وی به عمق فاجعه منا و اندوه ملت ایران اشاره کرد وگفت: هنوز غم فاجعه منا در بین خانواده شهدای منا از یاد نرفته وباید اقدامی شایسته در برخورد را با رژیم آل سعود از سوی مسئولین کشورمان انجام گیرد.

محسنی گفت: اگر نبود نهیب قهرمانانانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای در سال گذشته این رژیم آل سعود حتی جنازه ها را هم به کشور ما تحویل نمی داد.

وی کینه توزی رژیم آل سعود را در برخورد با رژیم آل سعود یادآور شد و گفت: مراکز علمی وهابیت که تحت حمایت تروریسم جهانی به تربیت گروه های تروریستی و تکفیر مشغول هستند همه در دامن عربستان و استکبار جهانی پرورش یافته و مسئول مستقیم به شهادت رساندن حجاج رژیم بی کفایت عربستان است.

ارسال نظرات