پریسا احمدی و فرحناز عشقی از زنجان در رشته روئینگ چهار نفره سنگین وزن بانوان این مسابقات به همراه دو پارو زن دیگر مریم امیری پارسا و مریم کرمی با قرار گرفتن در جایگاه دوم آسیا مدال ارزشمند نقره را کسب کردند.
کد خبر: ۸۷۴۴۴۹۲
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان: معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: مسابقات قهرمانی قایقرانی روئینگ آسیا که از تاریخ 19 شهریور ماه در شهر شیاچین کشور چین آغاز شده بود امروز با مدال آوری قهرمانان زنجانی تیم ملی همراه شد.

محمد علی حمزه پور افزود: پریسا احمدی و فرحناز عشقی از زنجان در رشته روئینگ چهار نفره سنگین وزن بانوان این مسابقات به همراه دو پارو زن دیگر مریم امیری پارسا و مریم کرمی با قرار گرفتن در جایگاه دوم آسیا مدال ارزشمند نقره را کسب کردند.

معاون ورزشی اداره کل با بیان اینکه در روئینگ تک نفره سنگین وزن مهساجاور که به تازگی از المپیک 2016 ریو بازگشته بود موفق به کسب مدال برنز این مسابقات شد، افزود: سید مجتبی شجاعی دیگر قایقران زنجان در فینال روئینگ دونفره جفت پاروی سنگین وزن مردان به همراه سیاوش سعیدی با فاصله ای اندک به مقام چهارم رسیدند و از مدال برنز بازماندند.

گفتنی است: مربیگری تیم قایقرانی بانوان که سه مدال ارزشمند طلا ، نقره و برنز را کسب کردند برعهده بهناز مرادخانی مربی ارزنده زنجانی بود.

ارسال نظرات