رئیس اداره هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان:
بیست و هشتیمن جشنواره تئاتر استانی از (۲۲ تا ۲۵ شهریور) با اکران ۱۱ نمایش راه یافته به این مرحله در فرهنگسرای امام خمینی(ره) زنجان آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۸۷۴۴۴۹۴
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس اداره هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی از (۲۲ تا ۲۵ شهریور) با اکران ۱۱ نمایش در فرهنگسرای امام خمینی(ره) کلید خورد.

معراج کرمی با اشاره به اینکه از 18 گروه متقاضی برای ورود به این مرحله 11 گروه نمایشی موفق شدند، افزود: 6 گروه نمایشی از زنجان، 2 گروه از خرمدره، 2 گروه از خدابنده و یک گروه از ابهر در این دوره حضور دارند.

وی اظهار داشت: هر روز سه گروه نمایشی به اجرای اثر خود می پردازند که یک گروه ساعت 10 صبح و 2 گروه هم در نوبت بعداز ظهر اجرا دارند و پس از اکران این نمایش ها مراسم نقد و بررسی برگزار می شود.

رئیس اداره هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان ادامه داد: داوری این آثار بر عهده حسین عباسی، یعقوب صدیق جمالی از تبریز و محمدباقر نباتی مقدم از اردبیل است.

نمایش ‌های «حشره»، «آغاز از پایان آغاز شد»، « توضیح دارد» «سوفیای من»، «آسمان روزهای آفتابی»، «کمدی ارتفاعات»، «انتظار»، «شب شغال»، «بختیم اویان»، «تب سرد روی پیشانی داغ»، «دن کامیلو» به این جشنواره راه یافته‌ اند.

ارسال نظرات