سردار کرمی فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان با دکتر علی محمدی رییس جدید دانشگاه پیام نور استان زنجان و گفتگو کردند.
کد خبر: ۸۷۴۴۵۰۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی را از مهمترین اهداف بسیج برشمرد و گفت: مقام معظم رهبری بر تقویت بنیه علمی کشور با همراهی بسیج تاکید دارند.

سردار جهانبخش کرمی با اشاره به اهداف بسیج افزود: پاسداری از اسلام و انقلاب اسلامی از مهمترین اهداف بسیج به شمار می رود.

وی با اشاره به اینکه برکات بسیج در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، دفاعی، فرهنگی، سازندگی و اقتصادی بروز و ظهور دارد، اظهار داشت: بسیج متعلق به همه است و نهاد مقدسی به شمار می رود که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر تقویت آن تاکید دارند.

کرمی با اشاره به اقدامات دشمنان با انقلاب اسلامی ایران تصریح کرد: تهاجم و شبیخون فرهنگی و جنگ نرم در راستای تخریب باورهای ملی از جمله اهداف دشمنان است که بسیج با برنامه های بصیرتی در جهت حفظ ارزش ها و مقابله با هجمه های دشمن اقدام می کند.

وی بر استناد به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تقویت بنیه علمی با همکاری بسیج تاکید کرد و ادامه داد: اعضای بسیج دانشجویی فرزندان معنوی ما هستند و باید در تقویت ایشان تلاش کنیم.

فرمانده سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان خاطر ساخت: سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان در راستای تقویت دانشگاه پیام نور از هیچ کمکی دریغ نخواهد کرد.

همچنین رئیس دانشگاه پیام نور استان زنجان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از حضور فرمانده سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان در دانشگاه به ارائه گزارشی از فعالیت های فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه پرداخت.

دکتر علی محمدی با اشاره به حوزه های مختلف فرهنگی افزود: قرآن و عترت، حجاب و عفاف و مهدویت از مهمترین محورهای فرهنگی دانشگاه پیام نور به شمار می رود که در دانشگاه پیام نور استان زنجان فعالیت های ویژه ای در این خصوص صورت گرفته که حاصل آن استقرار دبیرخانه فعالیت های قرآن و عترت دانشگاه های پیام نور سراسر کشور در استان زنجان است.

وی به فعالیت های بسیج دانشجویی دانشگاه از قبیل اعزام دانشجویان به مناطق عملیات جنگی در قالب راهیان نور و اجرای طرح ولایت اشاره کرد و خواستار مشارکت و همکاری بیش از پیش سپاه انصار المهدی (عج) با دانشگاه شد.

ارسال نظرات