مسئول بسیج دانشجویی خوزستان:
بهمن شهریاری گفت: سعودی ها گروهی واداده هستند که استحاله در یهود شدند و امروز در قالب تکفیر در منطقه ظهور و بروز دارند.
کد خبر: ۸۷۴۴۵۰۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی بهمن شهریاری مسئول  بسیج دانشجویی خوزستان در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی بسیج دانشجویی خوزستان اظهار داشت: روشی که در حال حاضر سعودی ها در پیش گرفته اند همان روشی است که ابو سفیان ها علیه پیامبر اسلام انجام می دادند.
 
وی در این باره افزود: در دوران تاریخ اسلام اینها  با پیامبر مبارزه کردند، با امام علی(ع)و اولاد علی جنگیدند و آنها را یکی پس از دیگری به شهادت رساندند.
 
شهریاری با اشاره به پشت پرده تفکر حاکم بر سرزمین حجاز بیان داشت: امروز نماینده تفکر ابوسفیانی در منطقه، سعودی های عربستان هستند و این شجره ملعونه ریشه تاریخی و قرآنی دارد.

وی تصریح کرد: سعودی ها گروهی واداده هستند که استحاله در یهود شدند و امروز در قالب تکفیر در منطقه ظهور و بروز دارند.

مسئول بسیج دانشجویی خوزستان بیان داشت: امروز سعودی ها به دلیل وحشت از جمهوری اسلامی و تشکیل جبهه مقاومت حاضر شد با اسرائیلی که در دوره ای با آن مخالف بودند همکاری کند.

وی با اشاره خوش رقصی های سعودی ها برای شیطان بزرگ افزود: آمریکا پس از انقلاب یکی از ستون های محکم خود در شرق را از دست داد و امروز تنها تکیه گاه آمریکا در منطقه سعودی های عربستان هستند.

این فعال سیاسی گفت: سعودی ها امروز در حال نمایش رفتار جنون آمیزی در مقابل تشکیل جبهه مقاومت هستند.
 
وی با اشاره به فتنه انگیزی های سعودی ها در بین امت اسلامی بیان داشت: امروز مسلمانان باید بدانند که مسیر عربستان مسیری شیطانی است. متاسفانه مسلمانان به بیخیالی درحال زندگی هستند و مساله شوم سعودی ها را فراموش کرده اند.
ارسال نظرات