معاون امور فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد

برگزاری 250 گفتمان دانش‌آموزی با موضوع نجات آب در مدارس کردستان

معاون امور فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان از برگزاری 250 گفتمان دانش‌آموزی با موضوع نجات آب نجات زندگی در مدارس استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۴۵۱۷
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱

حجت‌الاسلام علی رستمی در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج در کردستان اظهار کرد: این گفتمان دانش‌آموزی در راستای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری اداره‌کل تبلیغات اسلامی با امور آب منطقه‌ای استان کردستان در سال تحصیلی جدید برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه گفتمان‌های دانش‌آموزی به مدت یکسال در سطح مدارس برگزار می‌شوند، خاطرنشان کرد: علاوه براین 50 گفتمان دانشجویی و طلاب با عنوان زندگی ما وابسته به آب نیز در استان برگزار خواهد شد.

وی از برگزاری همایش استانی یکصد نفری با حضور اساتید و روحانیون و مبلغین در استان خبر داد و افزود: این همایش به منظور آموزش در حوزه مصرف بهینه آّب در قالب تفاهم‌نامه یاد شده برگزار می‌شود.

معاون امور فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان همچنین از برگزاری کارگاه آموزشی تبلیغی در شهرهای مختلف استان به ویژه در شهرهای قروه، بیجار و دهگلان خبر داد و یادآور شد: تعداد 500 نفر در شهرهای مختلف استان در این کارگاه‌های آموزشی حضور خواهند داشت.

حجت‌الاسلام رستمی اضافه کرد: در راستای انجام موارد تفاهم‌نامه بین دو ارگان یاد شده پنج نسخه تفاهم‌نامه منعقد شد که به امضای تبلیغات اسلامی و آب منطقه‌ای استان رسید و امیدواریم این اقدامات بتواند حرکت موثری در راستای استفاده درست از آب به عنوان مایه حیات باشد.

وی بیان کرد: تبلیغات اسلامی آمادگی لازم را دارد که نسبت به آموزش ضمن خدمت کارکنان شرکت آب منطقه‌ای همکاری لازم انجام دهد و تفاهم‌نامه همکاری در این زمینه را منعقد نماید.

تفاهم نامه همکاری در حوزه آب بین وزارت نیرو و سازمان تبلیغات اسلامی کشور منعقد شد و در راستای این اقدام تفاهم‌نامه‌هایی بین تبلیغات اسلامی و آب منطقه‌ای استان نیز مبادله شد.

ارسال نظرات