با حضور معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی
مدیرکل جدید تامین اجتماعی کردستان با حضور معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تامین اجتماعی معرفی شد.
کد خبر: ۸۷۴۴۵۲۰
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سید صلاح قریشی با صدور حکم رئیس سازمان تامین اجتماعی و با حضور معاون حقوقی و امور مجلس سازمان و نمایندگان مردم کردستان در مجلس، به عنوان مدیرکل جدید تامین اجتماعی کردستان معرفی شد.

قریشی از نیروهای بومی استان و در بخش‌های مختلف اداره کل تامین اجتماعی استان کردستان سابقه فعالیت دارد و پیش از مدیرکلی به عنوان معاون اداره کل فعالیت می‌کرد.

مدیرکل جدید تامین اجتماعی کردستان در مراسم معارفه خود اظهار کرد: استان کردستان عمدتا استان صنفی است و باید روی ظرفیت‌هایی که در آن وجود دارد در راستای افزایش نرخ زیرپوشش تامین اجتماعی در این استان کار شود.

قریشی خاطرنشان کرد: ظرفیت‌سنجی باید در اولویت استان قرار گیرد تا بتوان براساس بسترهای موجود زمینه را برای رسیدن به شاخص کشوری فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از 200 هزار نفر از جمعیت استان کردستان بیمه شده اصلی هستند، گفت: با احتساب بیمه شده‌های تبعی این آمار به 600 هزار نفر می‌رسد.

وی اظهار کرد: تعامل با نمایندگان را از برنامه‌های اصلی خود به منظور ایجاد بسترهای لازم برای توسعه تامین اجتماعی در استان خواهد بود.

وی به نام‌گذاری امسال با عنوان سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری اشاره کرد و بیان داشت: ارتقای سطح رفاه مردم و تلاش در راستای حفظ اشتغال موجود به عنوان اصلی‌ترین رسالت‌های سازمان تامین اجتماعی از مصادیق بارز تحقق اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل است.

ارسال نظرات