خبرهای داغ:
نشست تخصصی هیات رئیسه مجمع بسیج استان قزوین با هیات رئیسه بسیج شهرستان‌ها و مسئولین بسیج اقشاری استان قزوین در حال برگزاری است.
کد خبر: ۸۷۴۴۵۳۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵

محمدعلی خلج مسئول بسیج اقشار استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، از برگزاری نشست تخصصی هیات رئیسه مجمع بسیج استان و بسیج شهرستان‌ها به همراه مسئولین بسیج اقشار قزوین خبر داد.

وی با اشاره به اهداف کلی بسیج از ابتدای انقلاب تا کنون با توجه به بیانات مقام معظم رهبری تصریح کرد: پس از انقلاب و با ایجاد نظام اسلامی در کشور هدف کلی بسیج ایجاد، همراهی و حفظ  دولت اسلامی که لازمه رسیدن به جامعه اسلامی و سپس تمدن اسلامی می‌باشد، بوده است.

خلج در ادامه به بیان اهداف این کارگروه ویژه بسیج اشاره کرد و گفت: به جهت استفاده صحیح از ظرفیت بسیج و حفظ انسجام نیروهای متخصص و کارشناس و دارای روحیه انقلابی، مجمع اقشار بسیج در نظر دارد با برگزاری نشست‌ها و استفاده از ایده‌های این کارشناسان و نخبگان در خصوص مشکلات جامعه شامل بحران آب، صنعت، تهاجم فرهنگی و مقابله با آن و بسیاری موضوعات دیگر از متفرق شدن این افراد جلوگیری کرده و از نظرات آنها جهت پیشرفت کلی نظام بهره ببرد.

وی همچنین تقویت گفتمان امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را هدف دیگر این نشست معرفی کرد و خاطر نشان کرد: در کنار گفتمان سازندگی، اصلاحات، عدالت‌طلبی و گفتمان اعتدال باید به گفتمان مد نظر مقام معظم رهبری توجه خاص داشت و از رهنمودهای ایشان حداکثر استفاده را برد.

گفتنی است این نشست ساعت هشت صبح امروز آغاز شده و تا ساعت 14 در سالن شهید پرویز و با سخنرانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) سردار شاهرخی ادامه خواهد داشت.

 

 

1101/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها