خبرهای داغ:
دبیر شورای اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان گفت: امروز باید ظرفیت فضای مجازی وقف اشاعه فرهنگی قرآنی شود و آموزه‌های قرآنی در شبکه‌های مجازی نشر یابد.
کد خبر: ۸۷۴۴۵۵۶
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۰
به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان، بهنام مطلبی در آستانه برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان  در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به نقش فضای مجازی در زندگی امروز مردم اظهار داشت: متأسفانه این روزها استفاده‌های نادرستی از این فضا صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: می‌توان از ظرفیت فضای مجازی در راه صحیح بهره برد و آموزش‌های مفیدی را در این فضا در اختیار عموم قرار داد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان ادامه داد: از ظرفیت فضای مجازی می‌توان برای انتقال و ترویج فرهنگ و آموزه‌های قرآنی بین مردم و به‌خصوص جوانان استفاده کرد.

مطلبی افزود: در برهه کنونی جوانان وقت زیادی را برای حضور در فضای مجازی صرف می‌کنند و اگر بتوان در این فضا نکات مثبت و سازنده ازجمله معارف قرآنی را به آن‌ها انتقال داد، جوانان وقت خود را صرف یادگیری این نکات سازنده می‌کنند و وقتشان هدر نمی‌رود.

وی اضافه کرد: در جامعه کنونی نباید نقش فضای مجازی را نادیده گرفت زیرا همه مردم و به‌خصوص جوانان تحت تأثیر زیادی در این فضا قرار دارند که می‌توان نهایت بهره‌برداری را از این فرصت کرد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی وقف در استان سمنان افزود: ساخت تصاویر و عکس‌هایی برگرفته از آموزه‌های قرآنی و همچنین انتشار مطالب کوتاه قرآنی تأثیرگذار در فضای مجازی می‌تواند به ترویج این فرهنگ کمک زیادی کند.

مطلبی از جوانان مؤمن و متعهد درخواست کرد که در این زمینه فعالیت کنند تا هم بتوانند سایر افراد به اجتماع را به راه درست هدایت و هم اجری اخروی برای خود پس‌انداز کنند.

وی افزود: اگر مطالب و تصاویر قرآنی تهیه شود و در فضای مجازی انتشار یابد و این مطالب در گروه‌های مختلف دست به دست شود، افراد زیادی علاقه‌مند به آموزه‌ها و معارف قرآنی می‌شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها