خبرهای داغ:
امام جمعه کلاته‌رودبار گفت: حرکت در راه قرآن به ویژه در برهه کنونی، کشور را برابر جنگ نرم واکسینه می‌کند.
کد خبر: ۸۷۴۴۵۶۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرگزاري بسيج از دامغان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیل بناییان‌سفید در آستانه برگزاری مسابقات قرآن کریم اداره کل اوقاف و امور خیریه استان سمنان در گفت و گو با خبرنگاران در مورد اهمیت قرآن در زندگی و لزوم ترویج فرهنگ قرآنی اظهار داشت: زمانی که فتنه‌ها و گرفتاری‌ها مثله پاره‌های ظلمانی شب بر شما هجوم آوردند، مراجعه به قرآن نجات‌بخش انسان است.

وی تصریح کرد: با توجه به تهاجم نرم دشمن و ناتوی فرهنگی که با آن مواجهیم و ابزار دشمن به منازل ما در سراسر کشور نفوذ پیدا کرده، تنها راه واکسینه شدن شهرها و روستاها حرکت در راستای قرآن است.

امام جمعه کلاته‌رودبار با تأکید بر اینکه مقام معظم رهبری جامعه فعال و ارزشی را جامعه‌ای می‌دانند که در سایه قرآن حرکت کند و به قرآن کریم پناه بیاورد، گفت: امروز نجات‌بخش کشور، فرهنگ قرآن کریم است.

بناییان‌سفید با اشاره به شهدا و وصیت‌نامه‌های قرآنی آن‌ها اضافه کرد: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بسیار با قرآن مأنوس بودند؛ اگر امروز تفحصی از شهدا انجام شود، مشاهده می‌شود که در کنار هر رزمنده در جبهه‌ها، یک قرآن توجیبی بوده است.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل از هر فرصتی برای تلاوت قرآن کریم استفاده می‌کردند و با قرآن کریم همراه بوده و آن را جدای از خود نمی‌دانستند.

امام جمعه کلاته‌رودبار افزود: توصیه ما به نوجوانان و جوانان این است که به‌جای اینکه در طول شبانه‌روز در فضای مجازی سر کنند، بیشتر برای خواندن قرآن و توجه به آیات آن وقت بگذارند تا بتوانند آرامش روح، روان و جسم را تجربه کنند.

بناییان‌سفید خاطرنشان کرد: نوجوانان و جوانان با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآنی و دینی می‌توانند، آینده خوبی را برای خود رقم بزنند و موفقیت بیشتری در اجتماع کسب کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها