خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک گفت:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام صادق(ع) آبیک بیان کرد:دهه ولایت فرصت مناسبی است که اذهان بشر را متوجه یکی از مهمترین شعائرالهی کرد.
کد خبر: ۸۷۴۴۵۷۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱

حجت الاسلام محمد پنجی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیکدر گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین ضمن تبریک ایام پرفضیلت و مبارک دهه ولایت و اشاره به آیه شریفه قرآن کریم بیان کرد: باتوجه به آیه "من یعظم شعائرالله فانها من تقوی القلوب" دهه ولایت فرصت مناسبی است که اذهان بشر را به یکی از مهمترین شعائرالهی توجه داد و عظمت و قداست ولایت را بیان کرد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این آیه بنیه اعتقادی انسان‌ها را قوی می‌کند و فرصتی را در اختیار قرار می‌دهد، با تکیه بر این باور می‌توان با ائمه معصومین ارتباط برقرار کرده و دنیا و آخرت خود را بیمه نمود.

حجت الاسلام پنجی تصریح کرد: توجه به این مطلب نیز ضروری است که رسیدن به کمال و سعادت توسط کتاب زندگی مسلمان ها و همه انسان‌ها یعنی قرآن نیازمند راهنمایی می‌باشد.

وی اضافه کرد: بهترین راهنما برای رسیدن به این سعادت همان طور که خود قرآن اشاره دارد و دستور باری تعالی می‌باشد اهل بیت(ع) هستند و به واسطه همین است که اسلام  در نبود ولایت ناقص و با ولایت کامل می‌گردد.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: دشمنان اسلام و ولایت نیز این را خوب دریافت کرده اند که اگر بشر عظمت و قداست ولایت را درک کند صاحب باور و اعتقاد قوی خواهد بودکه با این باور آنان نمی توانند به اهدااف خود دست یابند.

وی افزود: درک غدیر باعث  می‌شود مطامع مادی ارزش خود را از دست بدهد و در ادامه به همین خاطر دشمنان ناامید شده و اثرشان بر افکار جهان از بین برود.

پنجی خاطرنشان کرد: به همین خاطر دشمنان از هر وسیله ای برای جلوگیری از تابش نور ولایت و ایمان استفاده می کنند تا این روشنگری رخ ندهد.

6001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها