فرمانده سپاه ناحیه سبزوار گفت: آل سعود امروزه بزرگترین مصیبت جهان اسلام است.
کد خبر: ۸۷۴۴۶۶۲
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، سرهنگ پاسدار امین الله مظلوم در جمع فرهنگیان بسیجی سبزوار با بیان اینکه تاریخچه ننگین پیدایش آل سعود نشان می دهد که آل سعود همان بازماندگان یهودیان خیبر هستند اظهارداشت: متاسفانه آل سعود به بزرگترین مصیبت جهان اسلام تبدیل شده است.
  
وی بیان داشت: وحدت دیرینه آل سعود آل یهود این روزها بیش از پیش آشکار شده است و با راه انداختن جنگ های نیابتی تمام تلاش خود را برای به فراموشی سپردن آرمان قدس و فلسطین انجام می دهند.
 
مظلوم با بیان اینکه شواهد تاریخ نشان از این دارد که موسس آل سعود در همان ابتدا به نماینده بریتانیا در خصوص عدم ممانعت با دادن زمین های فلسطینیان به یهودیان تعهد داده است، تصریح کرد: حاکمان سعودی از ابتدا قصد پنهان کردن این موصوع را داشتند اما با آشکار شدن وحدت بین اسرائیل و آل سعود این امر امکان نخواهد داشت.
 
 
فرمانده سپاه ناحیه سبزوار به مصیبتی عظیم مانند ال سعود که خود را خادم حرمین شریفین می دانند اشاره کرد و افزود: این حاکمان بی مقدار به دستور اربابان خود راه حج را بر مسلمانان ایران یمن و سوریه بسته اند و برای حفظ تاج و تخت خود هر دستوری را اجرا خواهند کرد.
 
وی ادامه داد: این روسیهان تحت عنوان سیاسی کردن حج مانع از اجرای حج ابراهیمی شده اند و مناسک حج به یک سفر سیاحتی زیارتی فروکاسته اند.
 
مظلوم همچنین در ادامه به خرید تسلیحات و ایجاد ائتلاف ها توسط حاکمان سعودی اشاره و تاکید کرد: این اقدامات تنها برای حفظ تاج و تخت است.
 
وی همچنین به دستگیری ملوانان امریکایی در خلیج فارس اشاره کردو افزود: این حاکمان به قدرت هایی دل بسته اند که ناو بزرگشان تحت تاثیر قایق های تندرو سپاه پا به فرار گذاشت.
 
فرمانده سپاه ناحیه سبزوار در ادامه بیان داشت: این حاکمان و اربابانشان باید بدانند که سپاه اسلام به فرماندهی مالک اشتر زمان به نزدیکی خیمه معاویه زمان که همان اسرائیل است رسیده و این بار بصیرت ملت ایران نخواهد گذاشت تا اشعث ها دست به فتنه گری بزنند.

وی تاکید کرد: خشم مردم ایران نسبت به آل سعود در سینه ها حبث شده و به وقت لازم برای امن کردن خانه خدا دودمان آل سعود را به آتش خواهد کشید.


ارسال نظرات
پر بیننده ها