خبرهای داغ:
مدیر کانون خورشید خبر داد

انتشار نشریه «شعر خورشید» با هدف احیای سنت غدیریه‌سرایی

مدیر کانون خورشید از انتشار چهارمین مجله این کانون با عنوان «شعر خورشید» در آستانه عید غدیر خم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۴۷۵۸
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
انتشار نشریه «شعر خورشید» با هدف احیای سنت غدیریه‌سرایی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسن مشکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه کانون خورشید به عنوان نخستین مرکز ترویج رسانه‌ای غدیر و صحیفه سجادیه در چهارمین سال فعالیتش قرار دارد، اظهار کرد: امسال نیز کانون خورشید به لطف خدا و عنایات ویژه اهل بیت(ع) توفیق پیدا کرد در راستای فاز اول برنامه‌های خود در چشم‌انداز پنج ساله در عرصه ترویج رسانه‌ای معارف غدیر تولیدات ارزنده و فاخری را به مرحله بهره‌برداری برساند.

وی انتشار سه نشریه قنوت خورشید، مائده خورشید و زیارت خورشید در سال‌های گذشته را از جمله فعالیت‌های این کانون معرفی کرد و گفت: امسال نیز چهارمین مجله کانون خورشید با عنوان «شعر خورشید» از چاپ خارج شد.

مدیر کانون خورشید به تشریح محتوی این نشریه پرداخت و بیان کرد: «شعر خورشید» پیرامون احیای سنت غدیریه‌سرایی و تجلیل از شعر و شاعران غدیری است که توسط کانون خورشید و به مناسبت عید غدیر در تیراژ 3 هزار نسخه به چاپ رسید.

مشکوری ادامه داد: این نشریه از بخش‌های مختلفی همچون شعر و شعرای غدیری در «الغدیر» علامه امینی(ره)، رویکرد فرهنگی به کتاب شریف «الغدیر»، ایده‌های غدیری، مصاحبه با معاونت آموزشی و پژوهشی جدید کانون و چندین موضوع جذاب و علمی دیگر تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه حجت الاسلام مشکوری مدیرمسئول و حجت الاسلام کاشانی سردبیر این ویژه‌نامه هستند، خاطرنشان کرد: این نشریه به حوزه‌های علمیه سراسر کشور، بیوت مراجع عظام تقلید و مؤسسات فرهنگی شاخص تهران و قم ارسال شده است که امیدواریم بازتاب خوبی در احیای شعر غدیر داشته باشد.
ارسال نظرات