خبرهای داغ:
نماینده سابق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در نخستین جلسه طرح ولایت بسیج رسانه گفت: در برجام فریب بسیار بدی از دشمن خوردیم، امروز فریب دادن مزردم با دروغ در خصوص برجام مصداق بارز نفوذ است.
کد خبر: ۸۷۴۴۸۱۰
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، حجت‌الاسلام سید مرتضی حسینی در نخستین جلسه طرح ولایت بسیج رسانه استان قزوین که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه این استان در محل حسینیه آیت‌الله شالی قزوین برگزار شد با اشاره به تبیین و تشریح اصول امانتداری در خبر اظهار داشت: دهه ولایت و اعیاد آن بسیار پربرکت و قابل احترام است و باید به آنها دقت کرد.

وی ادامه داد: قرآن بارها بر مطالعه تاریخ تأکید دارد، چراکه باید از تاریخ درس گرفت و آن را روشنای مسیر خود قرار داد.

نماینده سابق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به واقعه غدیر بیان کرد: این واقعه از چنان اهمیتی برخوردار است که باید بارها مطالعه و نحوه عملکرد و بصیرت افراد آن دوره مورد بررسی قرار گیرد.

حسینی توضیح داد: چند مسئله در دوران صدر اسلام تأثیر فراوانی داشت که یکی از مهم‌ترین آن جریان نفاق بود؛ البته این جریان یکی از خطرناک‌ترین جریان‌ها است که از صدر اسلام تاکنون وجود داشته و لطمه‌های بسیاری هم وارد کرده و در همه دوران‌ها وجود دارد.

ریاست طلب، مانع به سرانجام رسیدن خواسته پیامبر در غدیر خم:

وی مطرح کرد: مسئله بعدی در آن دوران که مانعی برای به سرانجام رسیدن واقعه غدیر شد، ریاست‌طلبی بود، چراکه طمع جایگاه و مقام چه برای خوشگذرانی و چه برای کسب قدرت در این مسیر آسیب فراوانی وارد کرد.

نماینده سابق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی سومین جریان و یا عامل در انحراف بعد از رحلت رسول‌اکرم(ص) را عافیت‌طلب‌ها عنوان کرد و افزود: آنان در تاریخ تشیع ضربات مهلکی وارد کرده‌اند.

حسینی ادامه داد: حضور یافتن در میدان نکته مهمی است ولی در زمان لازم در میدان حاضر بودن اهمیت زیادی دارد که در تاریخ افراد بسیاری در این عرصه مردود شدند.

وی یادآور شد: باید توجه داشته باشیم این سه عامل در تاریخ گم نشده و تا بشر وجود دارد این سه عامل هنوز پابرجا است و امروز لطمه این موضوع را خود بشریت قبول کرده است.

نماینده سابق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به خانه‌نشینی امیرالمؤمنین علی(ع) تصریح کرد: خانه‌نشینی علی(ع) نه به خود حضرت بلکه به مردم آسیب رساند و این در زمینه ریاست‌طلب‌ها، عافیت‌طلب‌ها و منافق‌ها مصالح بشریت را از بین بردند.

حقوق نجومی بگیران ذخیره انقلاب نیستند

حسینی اضافه کرد: در انتخاباتی که در این دوره‌ها برگزار می‌شود، جریان فکری افراد پیروز در انتخابات از شخصیت فردی آن‌ها مهم‌تر است که باید آن را مدنظر قرار داد.

وی در ادامه با بیان اینکه دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی، انقلابی و ذخیره انقلاب نیستند، خاطرنشان کرد: آن‌ها ضد انقلاب هستند در صورتی که ارزش انسان‌ها نه به مقام و جایگاه بلکه به خدمت‌رسانی، لیاقت و فداکاری در نگاه انقلاب است.

نماینده سابق مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جریان نفوذ عنوان کرد: این جریان از دیگر مواردی است که بارها از سوی مقام معظم رهبری در سخنرانی‌ها مورد اشاره قرار گرفته که باید بر این مسئله دقت ویژه‌ای شود.

حسینی بیان کرد: امروز تلاش محور مقاومت در سوریه نه برای تثبیت حکومت یک شخص بلکه برای حفظ یک جریان و اندیشه است.

وی در پایان با اشاره به موضوع برجام در کشور ادامه داد: در برجام فریب بسیار بدی از دشمنان خوردیم و هر قدر دشمن برنامه هسته‌ای را تعطیل کرد برخی در داخل با دروغ می‌خواهند مردم را فریب دهند که این موضوع از مصادیق نفوذ است.

 

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها