خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار فرماندهان و کارکنان سپاه استان:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: دشمنان اسلام، نفوذ در اعتقادات مذهبی را حربه ای برای ضربه زدن به اسلام قرار داده اند که هوشیاری و بصیرت پلی برای گذر از این نقشه آنان است.
کد خبر: ۸۷۴۴۸۳۳
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ حجت السلام والمسلمین سید علی رضا عبادی صبح امروز در دیدار فرماندهان و کارکنان سپاه انصارالرضا(ع)مستقر درمرکز استان با تبریک دهه امامت و ولایت اظهارداشت: انسان ها در خیر و شر و ارزشهاتحت یک قانون هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: این تغییر که ارزش ها از جامعه به جامعه دیگر است تعبیر صحیحی نیست آنچه متفاوت است اداب و رسوم می باشد نه ارزش ها .

عبادی با بیان اینکه در بین همه انبیاء اختلافی وجود ندارد، عنوان کرد: خداوند دینش را برای عدل فرستاد و انبیاء وجانشینان آنها را سنبل عصمت و عدل قرار داده است.

وی با اشاره به گروه های تکفیری و داعش که اظهارداشت: این گروه ها به اسم اسلام و مسلمانی خیانتی نیست که انجام نداده باشند ولی متاسفانه هستند بزرگان جامعه اسلامی که از دین دفاع نکردند.

وی ادامه داد: دشمنان اسلام، نفوذ در اعتقادات مذهبی را حربه ای برای ضربه زدن به اسلام قرار داده اند که هوشیاری و بصیرت پلی برای گذر از این نقشه آنان است .

عبادی افزود: باید هوشیار باشیم وموضع گیری صحیح در برابر دشمن و نفوذ دشمن داشته باشیم.


ارسال نظرات
پر بیننده ها