ایرج دست نشان در گفتگو با «بسیج»:

حداقل سن رانندگان وانت بار برای صدور مجوز فعالیت ۲۳ سال اعلام شد

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت : در راستای صدور مجوز فعالیت و کنترل تردد وانت بارها حداقل سن رانندگان این ناوگان ۲۳ سال اعلام شد..
کد خبر: ۸۷۴۴۹۳۰
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
ایرج دست نشان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: رانندگان این ناوگان در زمینه تردد وانت بارهای فاقد بارنامه ، شرایط و ضوابط حمل بار و در نهایت نحوه فعالیت ، از آبان ماه سالجاری در جاده های کشور کنترل و اعمال قانون خواهند شد.

دست نشان  صدور مجوز فعالیت این ناوگان را ضروری خواند و بیان کرد: برای‌ ورود به بخش حمل و نقل بار در مسیرهای برون شهری و صدور مجوز فعالیت، حداقل سن رانندگان وانت بار ۲۳ و حداکثر سن ۵۵ سال اعلام شده است .
مدیرکل  راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان  تصریح کرد : شرایط فعالیت رانندگان حمل و نقل کالای سبک (وانت بار) برون شهری مطابق با دستورالعمل صدور، تمدید، تعویض و لغو برگ فعالیت رانندگان حمل و نقل برون شهری و روستایی و اصلاحیه های بعدی آن خواهد بود.

 وی تاکید کرد : مدرک لازم برای متقاضیان رانندگی وانت بار و صدور مجوز فعالیت پنجم ابتدایی وبرای متقاضیانی که ظرف یکسال از ابتدای شروع طرح مبادرت به ثبت نام نمایند، ارائه گواهی تحصیلی پایین تر از پنجم ابتدایی یا نهضت سوادآموزی است .
دست نشان همچنین افزود:  در مورد رانندگان بخش حمل ونقل روستایی و همچنین رانندگانی که سابقه پرداخت حق بیمه دارند، تا سقف ۱۰ سال به حداکثر این سن اضافه خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار