خبرهای داغ:
برگزاری تربیت و تعالی حوزه ای به همت حوزه مقاومت امام حسن (ع) در مسجد روستای حریر و با سخنرانی حاج آقا پناهی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دالاهو
کد خبر: ۸۷۴۴۹۴۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از دالاهو ، حجت الاسلام پناهی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه دالاهو در این مراسم گفت: اولین نکته در باب  سبک زندگی این است که تلاش کنیم که بدانیم سبک شناسی زندگی اسلامی در این دوران چیست؟زندگی کف جامعه، کف خیابان یعنی یک خانم خانه دار، یک راننده، یک کارگر، یک کارفرما، یک استاد، یک دانشجو اگر بخواهد سبک زندگی دینی داشته باشد با توجه به مسائل روزمره ی خودش چگونه باید زندگی بکند که بگوید این سبک دینی است؟ و چه کاری را ترک کند که دچار سبک غیر دینی نشود.
در ادامه برادر رضا سهیلی مسئول عقیدتی سیاسی دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه دالاهو عنوان کرد: نشست های تربیت و تعالی حوزه ای از برنامه های ابلاغی عقیدتی سیاسی در بسیج می باشد که به صورت شش مرحله در سال در حوزه های مقاومت و با حضور فرماندهی و شورای حوزه ، فرماندهان و رابطین نظارت پایگاه های مقاومت بسیج در حوزه های مقاومت برگزار می گردد. و در پایان گواهینامه حضور در کلاس ها به شرکت کنندگان توسط عقیدتی سیاسی ناحیه صادر می گردد.
ارسال نظرات