بیانیه مجمع بسیج ازنا در خصوص اوضاع اخیر کشور

مجمع بسیج شهرستان ازنا در سالن9دی ناحیه مقاومت بسیج ازنا با حضور مسئولان این شهرستان برگزار و بیانیه این مجمع قرائت شد.
کد خبر: ۸۷۴۵۰۰۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،متن بیانیه مجمع بسیج ازنا که با محوریت اوضاع اخیر کشور مکتوب شده است به این شرح است.

« بنام خدا

شهریور ما را بیاد حماسه سازان بی ادعایی می اندازد که با نثار جان و مال خود بدون هیچگونه چشم داشتی پا به عرصه نبرد با دشمن تا دندان مسلح و مجهز نهادند این حماسه سازان که هفته دفاع مقدس یاد آور دفاع دلیرانه آنان از اسلام عزیز است و عملکردشان سرلوحه تاریخ شده که چگونه یاران خمینی کبیر استکبار جهانی و ابرقدرتهای پوشالی را به زانو در آوردند.

حال که بنابر بیان رهبر عزیز انقلاب ،ولایت مداران باید به جهادگری در عرصه سیاست و،اقتصاد و فرهنگ بپردازند ما بسیجیان که افتخار پیروی از ولایت را داریم با رصد اوضاع و احوال کشور به موارد زیر تاکید می نماییم

1- درمورد فیش های نجومی طبق فرمایش امام خامنه ای دریافت نامشروع باید برگردانده شود افرادی که بی قانونی و سوء استفاده کردند باید مجازات و برکنار شوند اینها لیاقت ندارند در این مراکز قرار گیرند .حقوق ها و برداشتهای غیر منصفانه و ظالمانه از بیت المال نامشروع ، گناه و خیانت به آرمانهای انقلاب اسلامی است . لذا دولت و قوه قضاییه هر چه سریعتر می بایست از مشکل پرداختهای نجومی با اقناع افکار عمومی خارج شود و با برخورد مناسب و بجای خود از دست درازی افراد سود جو به گریبان بیت المال جلو گیری نموده و نمونه عینی عدالت را در منظر عموم مردم عینیت بخشند.

2- قرارداد fatfکه وزیر اقتصاد دولت آن را بدون هماهنگی با مسولین نظام امضاء نموده است مسئولیت محدود کردن نهادهای ارزشی کشور را بر عهده دارد که هدف آن نه مبارزه با پولشویی ، نه مبارزه با تروریسم ، نه مبارزه با مواد مخدر و مفسد اقتصادی است بلکه نیت آن کنترل ایران در حمایت از مقاومت ومستضعفین جهان است . در حالی که معاهده ای که طرف حسابش دشمن ماست و از محتوا و ابعاد آن آگاه است دیگر طبقه بندی بودن معنا ندارد پنهان کردن این مسئله از نظر مردم مشکوک و قابل تامل است .

دولت و مجلس می بایست با ورود به این قرارداد از نفوذ دشمن جلوگیر ی نمایند و با آگا ه سازی و لغو تعهدات بی جا از ضربه زدن به نهادهای وابسته نظام جلوگیری شود .

3- برنامه اقدام جامع مشترک که به برجام مشهور شده است بعد از گذشت یک سال و اندی از آن، و انجام کلیه تعهدات از طرف کشورمان متاسفانه طرف ها ی مقابل حسن نیت نشان نداده و به تعهدات خود عمل نکرده اند .این کشورها که به سردمداری آمریکا با بهانه تراشی های مختلف هموراه از رسیدن ملت ایران به حق و حقوق مسلم خود جلوگیر ی نموده اند.

امام خامنه ای همواره فرموده اند که امریکا و کشور های غربی قابل اطمینان نمی باشند ولی متاسفانه بعضی مسئولان با نگاه خوشبینانه به غرب و آمریکا و منجی خواندن برجام مسیر نادرستی را طی نموده است جا دارد دولت ضمن فعال کردن ستادهای بررسی وضعیت برجام اقدام مقابل مثل را انجام دهد و از به خطر افتادن منافع کشور جلو گیری نماید .

4- لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل اختیاری کنوانسیون حقوق کودک در مورد بکارگیری کودکان در منازعه مسلحانه نقشه خطر ناکی است که مستقیما بسیج دانش آموزی را نشانه گرفته است تا تحت حاکمیت سازمان ملل خود را با دست خود از داشتن بسیج و آموزش دانش آموزان بسیجی و فرهنگ جهادی محروم کنیم و از این پس حتی گذشته پر افتخار خود را که بخشی از حماسه های نوجوانان و جوانان زیر 18 سال دفاع مقدس است غیر قانونی و لابد غیر قابل بحث افتخار بدانیم . این لایحه که چندی پیش توسط دولت به مجلس ارایه شده است و در کمیسیون حقوقی نیز تصویب شده است می بایست توسط نمایندگان مجلس که پاسدار انقلاب و ارزشهای هستند از دستور کار خارج تا مبادا نفوذ به معنای دیگری در کشور رخ دهد

در پایان یاد و خاطره شهدای فاجعه منا که ناشی از بی کفایتی شجره خبیثه ملعونه آل سعود بود را گرامی داشته و نابودی این شجره ملعونه را از درگاه خداوند خواهانیم.»


ارسال نظرات