به همت حوزه شهید فهمیده 4 سپاه ناحیه مقاومت اراک برگزار شد

برگزاری طرح "یاوران ولایت" ویژه اعضای شورای واحدهای بسیج دانش‌آموزی سپاه اراک

طرح "یاوران ولایت" ویژه اعضای شورای واحدهای بسیج دانش‌آموزی سپاه اراک با حضور 60 نفر از دانش‌آموزان عضو برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۴۵۰۱۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ پاسدار محمدرضا رضایی از برگزاری طرح "یاوران ولایت" ویژه اعضای شوراهای بسیج دانش‌آموزی اراک خبر داد و گفت: دوره طرح "یاوران ولایت" صبح امروز با حضور 60 نفر از اعضای شوراهای دانش‌آموزی سپاه ناحیه مقاومت اراک برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی از ساعت 8 الی 18 در حسینیه کانون بسیج سپاه ناحیه اراک با حضور دانش‌آموزان بسیجی پیشگام و اساتید مجرب در راستای توانمندسازی اعضای شورای واحدها برگزار گردید.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: با توجه به اینکه دانش‌آموزان از انگیزه و نیروی جوان برخوردار هستند، برنامه‌ها و مأموریت‌های بسیج دانش‌آموزی با محوریت دانش آموزان اجرا می‌شود.

پاسدار رضایی با اشاره به اهداف برگزاری این طرح گفت: هدف از این طرح تربیت فرماندهان و مدیران جوان و نوجوان و ایجاد پویایی و تحول در سطح واحدهای مقاومت بسیج دانش‌آموزی با راهبرد تربیت دانش‌آموزان در جهت تحقق جامعه اسلامی و ایجاد زمینه پذیرش مسئولیت در آینده در زمینه‌های علمی و مهارتی است.

وی افزود: در این دوره کارگاه‌های تخصصی آشنایی با وظایف و مسئولیت‌های هریک از اعضا و نشست‌های بانوی فعال فرهنگی، اخلاق تشکیلاتی و استکبارستیزی به صورت جمعی برگزار گردید.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت اراک تصریح کرد: اهدای بسته فرهنگی شامل دفتر ایرانی - اسلامی و خودکار و ختم صلوات، اقامه نماز جماعت، برگزاری مسابقات ورزشی دارت و طناب‌زنی و اهدای جوایز به نفرات برتر، طرح سوال از متن سخنرانی اساتید و اهدای جوایز به نفرات برتر از برنامه‌های جانبی بود که برای بسیجیان دانش‌آموز حاضر در طرح اجرا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات