معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان:

آمادگی حمل و نقل جاده ای استان زنجان برای خدمت رسانی در روزهای پایانی تابستانی

اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با همکاری بخش حمل و نقل جاده ای مسافری آمادگی لازم جهت ارائه خدمات به مسافران در دور دوم سفرهای تابستانی را دارد.
کد خبر: ۸۷۴۵۰۳۹
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان با اشاره به سفرهای تابستانی در روزهای پایانی شهریور ماه گفت: هدف مجموعه حمل و نقل جاده ای ضمن بهبود خدمات در بخش حمل و نقل عمومی مسافر پیش بینی تدابیر لازم برای فراهم نمودن سفری ایمن، نیز می باشد و در این راستا تیم های نظارتی در استان زنجان فعال بوده و بر عملکرد شرکتها و رانندگان نظارت دارند .

محمد رضا آقا خانی افزود: مسافرین لازم است برای سفر و تهیه بلیط خود در روزهای پایانی تابستان برنامه ریزی داشته باشند و از قبل با مراجعه به دفاتر نمایندگی فروش در سطح شهرستانهای استان زنجان یا ازطریق اینترنت بلیط تهیه نمایندهمچنین مسافران بین راهی نیز از راننده تقاضای صدور بلیت بین راهی کنند.

وی ارایه خدمات مناسب به مسافرین را از اولویت های ضروری بخش حمل ونقل مسافر دانست و تصریح کرد: رفتار توام با احترام و ادب با مسافران یک ضرورت اساسی است.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان خاطرنشان ساخت: دراستان زنجان 37 شرکت حمل ونقل مسافر ،مجموعا با دراختیارداشتن 172دستگاه اتوبوس با عمرمتوسط 10 سال،329دستگاه مینی بوس باعمربیش از28 سال 610دستگاه سواری کرایه با عمرمتوسط بیش از 9 سال درامرجابجایی مسافران فعالیت دارند که از شروع طرح جابجایی مسافرین تابستانی از ابتدای تیرماه سالجاری تا پایان مردادماه بالغ بر 257 زار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل جاده ای استان جابجا شده اند.

آقاخانی موضوعاتی نظیرتوقف در زمان و مکان مناسب جهت ادای فریضه نماز، رعایت بهداشت اتوبوس، پذیرایی و آب بسته بندی را جزو مهمترین شاخص های خدمات عنوان کرده و یاد آورشد: مسافران در صورت داشتن هر گونه شکایت، پیشنهاد و یا مشاهده هرگونه تخلفی از طرف شرکت های مسافربری و رانندگان موارد را با شماره پیامگیر 24 ساعت 33462369 و سامانه پیام کوتاه کشوری 3000143 و سامانه پیامگیر استان زنجان 3000990091 مورد را جهت بررسی ورسیدگی اطلاع دهند.

معاون حمل ونقل اداره کل راهداری وحمل ونقل جاده ای استان زنجان خاطر نشان ساخت: علاوه بر این سامانه ها و شماره مسافران می توانند نظارت و موارد تخلف مشاهده شده خود را از طریق صندوق های نظرسنجی مستقر در پایانه های مسافربری اعلام و یا برای مکاتبه حضوری به نمایندگی اداره کل راهدای و حمل ونقل جاده ای استان مستقردر ترمینال مرکزی زنجان وابهر مراجعه کنند.

ارسال نظرات