بیست و هشتمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید کشور در سال 95 برگزار می کند.
کد خبر: ۸۷۴۵۰۴۷
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان از آغاز فرآیند بیست و هشتمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید کشور در سال 95 خبر داد و گفت: ثبت نام کارگران، گروه های کار و واحد های نمونه بصورت اینترنتی از تاریخ 10مهر تا 10 آبان سال جاری انجام خواهد گرفت.

احمد غریوی افزود: سهمیه انتخاب نمونه استانی برای معرفی در ستاد، کارگر نمونه سه نفر، یک نفر از بخش صنعت، یک نفر از بخش خدمات و یک نفر از بخش کشاورزی، گروه کار نمونه سه گروه، یک گروه از صنعت، یک گروه از خدمات و یک گروه کشاورزی و واحد نمونه دو واحد، یک واحد بار اولی و یک واحد منتخب ملی سابق خواهد بود.

وی تصریح کرد: در فرآیند ارزیابی سال جاری مواردی اعم از ارسال فیلم دو دقیقه ای از طرح و توضیحات فرد شرکت کننده در محیط اجرای طرح و تکمیل و ارسال فرم مخصوص به نظرات تجمیعی داوران در خصوص طرح های راه یافته به مرحله ملی اضافه شده است. بازگشایی سایت ثبت نام جشنواره های امتنان از روز شنبه 10مهر به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir می باشد که تا تاریخ 10 آبان سال جاری ادامه خواهد یافت.

مدیر کل تعاون، کار ورفاه اجتماعی استان زنجان خاطر نشان ساخت: بعد از ثبت نام کمیته ارزیابی و داوری با حضور کارشناسان فنی سازمان صنعت، معدن و تجارت، اساتید دانشگاه، جهاد کشاورزی، فنی و حرفه ای و بازرسان کار تشکیل خواهد یافت.

ارسال نظرات