دانشگاه علمی و کاربردی صائین قلعه در ۳۰ رشته تحصیلی بدون آزمون دانشجو می پذیرد.
کد خبر: ۸۷۴۵۰۶۱
|
۲۴ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، رئیس دانشگاه علمی و کاربردی صائین قلعه با بیان اینکه این دانشگاه در ۳۰ رشته بدون آزمون دانشجو می پذیرد گفت: پذیرش رشته های کارشناسی در این دانشگاه آغاز شده است و امکانات ویژه ای برای ثبت نام کنندگان در این مرکز ارائه خواهد شد.

خبرنگار ابهر۲۴ مهدی محمدلو رئیس دانشگاه علمی و کاربردی شهر صائین قلعه در نشیت خبری با اصحاب رسانه شهرستان با بیان اینکگه اصحاب رسانه زبان گویای ادارات و مردم هستند اظهار کرد: رسانه ها رسالت خطیری برعهده دارند.

وی با بیان اینکه دانشگاه علمی و کاربردی از سال ۷۲ در کشور شروع به کار کرد، افزود: دانشگاه علمی و کاربردی هدفی را برای خود تعریف کرده که نسبت به دیگر دانشگاه ها رسالت دیگری داشته باشد.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی صائین قلعه تصریح کرد: سیستم علمی جدید در کشور تقسیم بندی جدیدی داشته است که آموزش محور، پژوهش محور، کار آفرین محور و تجاری سازی دانش می باشد.

محمد لو در ادامه اضاف کرد: واحد های درسی در دانشگاه علمی و کاربردی به دنبال این است که ۷۰ درصد دروس را عملی تدریس نماید.

وی با بیان اینکه دانشگاه علمی و کاربردی صائین قلعه در سال ۸۶ تاسیس شد تاکید کرد: اولین دانشجویان این دانشگاه در سال ۸۷ و با رشته فناوری اطلاعات و ارتباطات وارد دانشگاه شدند.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی صائین قلعه افزود: با توجه به موقعیت خوبی که دانشگاه در شهر صائین قلعه داشت جهش خوبی پیدا کرد و از لحاظ آمار دانشجویان در استان جزء سومین مرکز دانگشاهی علمی و کاربردی شدیم.

محمدلو با اشاره به کسب مقام های کشوری توسط دانشگاه تصریح کرد: سال گذشته دانشگاه علمی و کاربردی صائین قلعه در حوزه فرهنگی مقام دوم کشوری را در بین ۷۰ مرکز دانشگاهی کشور کسب کرد که امسال نیز مقام دوم را حفظ کرده ایم.

وی با بیان اینکه دانشگاه علمی و کاربردی صائین قلعه در ۳۰ رشته دانشجو می پذیرد اظهار کرد: آمار جذب رشته ها در این دانشگاه ۸۰ درصد افزایش داشته است.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی صائین قلعه با بیان اینکه در شهرستان ابهر اولین دانشگاه علمی و کاربری هستیم که وارد رشته های کشاورزی شده ایم تاگید کرد: با توجه به ضرفیت های موجود در منطقه و نیاز به رشته های کشاورزی رشته باغبانی در این دانشگاه فعالیت خود را شروع کرده است.

محمد لو خاطر نشان کرد: این دانشگاه از لحاظ اخذ مجوز در کشور اولین مرکز است که بیشترین رشته را گرفته است.

وی با بیان اینکه ثبت نام رشته های کاردانی چند روزی است که تمام شده تصریح کرد: پذیرش رشته های کارشناسی در این دانشگاه آغاز شده است و امکانات ویژه ای برای ثبت نام کنندگان در این مرکز ارائه خواهد شد.

رئیس دانشگاه علمی و کاربردی صائین قلعهبا اشاره به خدمات ویژه دانشجویان گفت: در این دانشگاه خدماتی از قبیل سرویس ایاب و ذهاب، تخفیف شهریه به ایثارگران، جانبازان ، خانواده شهدا و بیسجیان، تسهیلات صندوق رفاه و .. ارائه می شود.

گفتنی است اولین نشست خبری رییس دانشگاه علمی و کاربری صائین قلعه با اصحاب رسانه شهرستان ابهر در محل اتقاق ریاست دانشگاه برگزار شد.

لازم به ذکر است در پایان رئیس دانشگاه علمی و کاربردی صائین قلعه با اهداء لوح تقدیر و صرف شام از خبرنگاران تجلیل کرد.

img_2052

ارسال نظرات