مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از برگزاری بیش از دو هزار برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۵۰۷۵
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۸
به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج، سردار محمد علی‌پور در حاشیه نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس که امروز (24 شهریورماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ هفته دفاع مقدس،‌ دلاورمردی‌ها،‌ شجاعت‌ها، ایثار و گذشت تمام ملت ایران به ویژه مردم خوزستان را یادآوری می‌کند.

 وی تصریح کرد: ‌به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از 2 هزار برنامه در سطح خوزستان اجرا خواهند شد و این برنامه‌ها بر مبنای شعار امسال یعنی اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است و با محوریت «ما آماده ایم» اجرا خواهند شد.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان عنوان کرد:‌ شش کمیته ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در خوزستان تشکیل شده و هر کمیته جلسات مربوط را برای برگزاری هفته دفاع مقدس برگزار کرده است. در این راستا کمیته نیروهای مسلح، رژه نیروهای مسلح با حضور سرلشکر محسن رضایی و کمیته فرهنگی هنری جشنواره‌های فرهنگی هنری را برگزار خواهند کرد.

 وی بیان کرد:‌ کمیته ایثارگران نیز در هفته دفاع مقدس،‌ غباروبی و عطرافشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا را در برنامه دارد و کمیته بانوان، همایش نقش زنان در دفاع مقدس را برگزار می‌کند. همچنین کمیته پشتیبانی، همایش پیشکسوتان دفاع مقدس را برگزار خواهند کرد و ‌کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز پوشش خبری برنامه‌های هفته دفاع مقدس را بر عهده دارد.

 علی‌پور با اشاره به برگزاری تئاترهای خیابانی و نمایشگاه‌های کتاب به ویژه در سطح مدارس در هفته دفاع مقدس گفت: ‌راویان دفاع مقدس جهت بازگویی خاطرات جنگ تحمیلی به مدارس اعزام خواهند شد. همچنین تبلیغات محیطی خاصی در شهرهای درگیر جنگ نظیر اندیمشک، آبادان و خرمشهر نصب می‌شود. جهت یادآوری رشادت‌های مردم روستاهای مرزی در دفاع مقدس نیز به فرمانداران شهرهای مرزی ‌ابلاغ خواهد شد که در هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی در این روستاها داشته باشند./
ارسال نظرات