شهردار گیوی از خرید یک دستگاه کامیون و همچنین آمبولانس برای تسریع در روند انجام پروژه ها و دیگر امورات شهری این شهر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۵۰۸۰
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۳

محمد عزتی طی گفتگو با خبرنگارکوثرخبراظهار کرد: با توجه به نیاز اساسی به بهسازی و نوسازی ماشین آلات خدماتی و همچنین به منظور تسریع در روند انجام پروژه های عمرانی شهرداری، خرید ماشین آلات جدید و بهبود تجهیزات عمرانی از جمله کامیون و آمبولانس در دستور کار شورای شهر و این شهرداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در همین خصوص جهت تسهیل در اجرای طرح های عمرانی اقدام به خرید یک دستگاه کامیون و آمبولانس به ارزش 250 میلیون کرده ایم که در چند روز دیگر به ناوگان خدمات شهری گیوی اضافه خواهد شد.

عزتی اضافه کرد: این كار در راستای بالا بردن توان موتوری و اجرای بهتر طرح های عمرانی انجام می گیرد؛ چرا که پروژه های شهرداری گیوی هم اکنون در جای جای شهر در حال انجام است.

شهردار گیوی اظهار کرد: یکی از برنامه های مدیریت شهری گیوی استفاده بهتر از ماشین آلات موجود و صرفه جویی در هزینه های جاری است که با پیگیری کارکنان این شهرداری ماشین آلات با استفاده از توان و تجربه داخلی بازسازی و به چرخه فعالیت باز می گردند که این امر موجب صرفه جویی در اعتبارات تخصیصی شده است.

ارسال نظرات