الماسی تاکید کرد: من ممنوع الکار و ممنوع الحضور هستم! مشکل این است که خودم هستم و عقایدم را نمیفروشم. دیروز به جای خانه سینما به مراسم وداع با شهید مدافع حرم شهید غلامی رفتم.
کد خبر: ۸۷۴۵۱۰۱
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
به گزارش خبرگزاری بسیج، جهانگیر الماسی کارگردان سینما و تلویزیون درباره روز ملی سینما و جشن خانه سینما که روز گذشته برگزار شد گفت: مدیریت درباره این موضوع خیلی خیلی بد رفتار میکند و همینکه فاصله بین سینماگران می‌افتد باعث پاشیدن سینماگران شده است .
 
وی افزود: همه باید نظرگاه سیاسی داشته باشند و نقد کنند و کنار هم بایستند و اگر بنده را به خاطر عقاید سیاسی خودم ده‌ها کیلومتر دور قرار دهند، این خیلی بد است. ما برای با هم بودنمان ارزش قائل نیستیم چون گرفتار احساسات و غرائض هستیم اما چیزی که در این دنیا به کار ما می آید شعور و درک است.
   
کارگردان فیلم «رنج و سرمستی» درباره عدم حضورش در جشن خانه سینما تاکید کرد: من ممنوع الکار و ممنوع الحضور هستم! عده ای فکر میکنند من عضو شورای عالی سینما بودم که اصلا چنین چیزی نبوده و نیست. آنهایی که عضو بودند همه در حال کار هستند و وضعشان خوب است. خودم هم مشکل خودم را نمیدانم اما این را میدانم که  مشکل این است که خودم هستم و عقایدم را نمیفروشم. دیروز روز ملی سینما بود و عید قربان که من به جای خانه سینما به مراسم وداع با شهید مدافع حرم شهید غلامی رفتم.
 
الماسی گفت: ظاهرا در اینجا، جامعه چند حزبی یعنی اینکه همه با هم دعوا داشته باشند که متاسفانه الان اینطور شده اما در کشورهای دیگر اینطور نیست و ساحت فرهنگ ملی را زیر سئوال نمیبرند.
منبع: مشرق
ارسال نظرات