خبرهای داغ:
معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

اسناد بازمانده از جنگ تحمیلی جمع‌آوری شود/ لزوم اهتمام دستگاه‌های اجرایی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بر جمع‌آوری اسناد بازمانده از دفاع مقدس توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: دستورالعمل‌های هفته دفاع مقدس باید به صورت ویژه مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۴۵۱۰۸
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۳
اسناد بازمانده از جنگ تحمیلی جمع‌آوری شود/ لزوم اهتمام دستگاه‌های اجرایی در گرامیداشت هفته دفاع مقدس
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، احد جمالی چهارشنبه شب در نشست شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه(س) برگزار شد، با تاکید بر اینکه شهیدان هشت سال دفاع مقدس سبب تحقق بخشی از آرمان‌های انقلاب اسلامی شدند، اظهار کرد: ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس به ریاست استاندار قم تشکیل شده و دبیری این ستاد بر عهده اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان واگذار شده است.

وی از فعالیت کمیته‌های 6گانه در ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم یاد کرد و افزود: این استان با بیش از 6 هزار شهید، 11 هزار جانباز و 51 هزار رزمنده در عرصه ایثار و شهادت جایگاه دوم را در میان استان‌های مختلف کشور به خود اختصاص داده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با بیان اینکه وجود مزار 58 شهید گمنام، احراز هویت دو شهید گمنام و وجود مزار شهدای شاخص دفاع مقدس در استان قم از افتخارات مردم این استان است، تصریح کرد: روستای فردو به عنوان یکی از روستاهای استان قم رتبه نخست را در میان روستاهای شهیدپرور به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از 21 هزار روحانی از قم به جبهه‌های حق برابر باطل اعزام شده‌اند، عنوان کرد: با اشاره به آمارهای مذکور مسؤولان و مدیران دستگاه های اجرایی استان باید نسبت به بزرگداشت هفته دفاع مقدس اهتمام جدی داشته باشند.

جمالی با تاکید بر اینکه مدیران استانی باید برنامه‌ریزی مشخصی را برای هفته دفاع مقدس در دستور کار خود قرار دهند، مطرح کرد: دستگاه‌های اجرایی باید در برنامه‌های شاخص استانی حضور پرشوری داشته باشند.

وی بر جمع‌آوری اسناد بازمانده از دفاع مقدس توسط دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: دستورالعمل‌های هفته دفاع مقدس باید به صورت ویژه مورد توجه مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار