خبرهای داغ:
سرهنگ عباس برزگر جانشين فرماندهي سپاه صاحب الامر استان قزوين در نشسن خبري برنامه هاي ويزه كميته نيروهاي مسلح ويژه هفته دفاع مقدس به تبيين برنامه هاي سپاه پاسداران استان قزوين پرداخت.
کد خبر: ۸۷۴۵۱۱۴
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱
به گزارش خبرگزاري بسيج از قزوين، سرهنگ پاسدار عباس برزگر جانشين فرماندهي سپاه صاحب الامر استان قزوين ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهداي بزرگ اسلام و دوران دفاع مقدس و شهداي مدافع حريم اهل بيت در نشست خبري ويژه برنامه هاي كميته نيروهاي مسلح مختص هفته دفاع مقدس گفت: نيروهاي مسلح بازوان قدرتمند ايران اسلامي هستند و چرا دفاع مقدس را با آن همه تلخي ها و رنج ها گرامي مي داريم و اين ايام را جشن مي گيريم؟

سرهنگ برزگر اظهار داشت: همان‌هايي كه در دوران دفاع مقدس در برابر ما بودند امروز در برابر ما هستند فقط تاكتيك مواجهه عوض شده است در همان دوران نيز 27 كشور اروپايي و اعراب مرتجع بودند و آمريكا و اسراييل و ساير ابرقدرتها در كنار صدام حضور داشتند اما صدام چه محاسبه غلطي كرد كه از ما شكست خورد و ما هنوز ماندگار هستيم

وی افزود: ما با تلاش رزمندگانمان به پيروزي رسيديم اقتدار ما همين بس كه انديشمند خارجي مي گويد يك طرف تمام دنياي استكبار است و طرف ديگر ايران. جمهوري اسلامي در بحث ما مي توانيم بسيار عالي عمل كرد و توانستند با كمك فرزندان اين مرز و بوم به اين شعار جامعه عمل بپوشانند.

پیشرفته ترین سلاح های روز دنیا را ساختیم

سرهنگ برزگر در ادامه تبیین برنامه های ویژه دفاع مقدس گفت: ما در بحث پيشرفته ترين سلاح ها و تجهيزات دفاعي موفق بوديم ما در سطح استان و 80 حوزه و پايگاه بسيج برنامه هاي متنوع داريم، ديدار با نماينده ولي فقيه در استان و شهرستانها توسط سپاه و بسيج انجام خواهد شد. سركشي به خانواده شهدا و غبار روبي مزار شهدا، برنامه هاي متنوع فرهنگي و هنري متناسب با دفاع مقدس در بسيج محلات و مساجد خواهيم داشت.

وی افزود: تكريم از پيشكسوتان نيروهاي مسلح دركه در سراي سعد السلطنه انجام خواهد شد و از سيصد پيشكسوت جهاد و شهادت تكريم به عمل خواهد آمد برنامه آبروي محله را در دستور كار داريم و خانواده شهدايي كه در محله زندگي مي كنند اما مردم خبر ندارند با برنامه ريزي انجام شده به در خانه اين شهدا رفته و با مردم محله به اين عزيزان اداي احترام نموده و ازهم رزمان اين شهداي عزيزجهت بيان خاطره گويي نيزاستفاده خواهيم كرد.

معاون سپاه صاحب الامر استان قزوین در ادامه به برنامه در مدارس اشاره کرد و گفت: اعزام راويان مختلف به مدارس و كانون هاي آموزشي كه بيش از 213 برنامه و افتتاحيه هاي مختلف به مناسبت هفته دفاع مقدس در دستور كار داريم. برنامه تجليل از مدافعان حريم اهل بيت در دانشگاه بين الملل را داريم كه با حضور 51 خانواده شهداي مدافع حرم در دانشگاه بين المللي امام خميني در روز 5 شنبه برگزار خواهد شد كه 15 تن ازاين خانواده شهدا از اهل سنت هستند و از كشور هاي پاكستان،عراق، افغانستان و چند كشور ديگر نيز حضور دارند


ارسال نظرات
پر بیننده ها