خبرهای داغ:
روابط عمومی و تبلیغات سپاه سنقر
حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقروکلیایی در جلسه شورای اداری با بیان اینکه وحدت و همدلی مسئولین در پیگیری مشکلات شهرستان وجود ندارد تاکید داشت : مديران ناكارآمد را فارغ از مسائل سیاسی تحمل نمی كنیم.
کد خبر: ۸۷۴۵۱۴۵
|
۰۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، نماینده مردم سنقروکلیایی درمجلس شورای اسلامی رفع مشکلات شهرستان را در گرو وحدت و همدلی دانست و حرکت نظام مند و اولویت بندی را در انجام کارها مورد تاکید قرارداد.

 وی با بیان اینکه وحدت و همدلی مسئولین در پیگیری مشکلات شهرستان وجود ندارد تاکید داشت : مديران ناكارآمد را فارغ از مسائل سیاسی تحمل نمی كنیم.

 

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا با تاکید بر قراردادن ایجاد اشتغال دراولویت اول امورات شهرستان گفت: نهادهای مرتبط با هم برای نتیجه گیری بهتر بایستی در حوزه های مختلف نسبت به تشکیل کمیته اقدام نمایند تا ازاتلاف منابع جلو گیری شود.

 

وی از آمادگی دفتر نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برای دریافت نامه ها و درخواستهای ادارات در خصوص پیگیری مسائل و مشکلات مردم و شهرستان خبر داد.

 

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شهرستان نیازمند تحول در عرصه عمران و آبادانی است گفت: مردم برای انقلاب خیلی هزینه کردند و امروز نوبت ما است که برای آنها کار انجام دهیم.

ارسال نظرات