تنها دولت تمام عیاری که داشتیم با زعامت و ریاست امام خامنه ای شکل گرفت/لزوم اجرای راهبرد پدافند غیرعامل برای به حداقل رساندن شر برخی خواص/دشمنان داخلی نظام با دشمنان بیرونی هماهنگ هستند

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: اجازه نمی دهیم تاریخ شیعه مجددا تکرار شود؛ تکرارعاشورا با حضور روحانیت بصیر و آحاد ملت جان فدای ولی خدا، محال است واین نوید را ده سال قبل رهبر معظم انقلاب در دیدار با جو ...
کد خبر: ۸۷۴۵۱۶۷
|
۲۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی محسن زاده در همایش طلایه داران بصیرت با محوریت نقش روحانیت در تحقق انقلابی فکر کردن، انقلابی ماندن و عمل کردن، در جمع روحانیون و طلاب استان کرمان با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی احیا کننده اسلام ناب محمدی در قرن اخیراست و حلقه اتصال بین نهضت نبوی و نهضت جهانی مهدوی خواهد بود، گفت: این انقلاب شکوهمند فراز و فرودها وریزش ها  ورویش هایی دارد اما حرکت انقلاب همچنان با سرعت رو به جلو است.

نگرانی مستکبرین از پیشرفت سریع انقلاب اسلامی الهی

مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: انقلاب اسلامی الهی با سرعت مناسب درحال پیشرفت به جلو است و آنچنان رشدی دارد که مستکبرین را نگران کرده است به همین دلیل تمام عیادی کفر دست به دست هم داده اند تا با آن مقابله کنند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب شرایط فعلی را با شرایط جنگ احزاب مقایسه کرده اند، در خصوص دلیل این قیاس بیان کرد: در جنگ احزاب یا خندق، لشکر کفرتمام ظرفیت خود را برای مقابله با اسلام جمع کرد وبه میدان آمد؛ در آن جنگ رودررویی جبهه توحید یعنی ولایت با تمام کفر صورت گرفت که مولا علی (ع) در این عرصه وارد شدند و به فضل الهی کمر کفر را شکسته و علم آن را سرنگون کردند.

حجت الاسلام محسن زاده ادامه داد: بعد از این حضور خداوند امداد و نصرت خود را نصیب پیامبر ویارانشان کرد و آن طوفان سرد و در هم کوبنده وزیدن گرفت و لشکر مشرکین مجبور به پایان دادن به محاصره مدینه و پذیرش شکست شد.

دشمنان داخلی نظام با دشمنان بیرونی هماهنگ هستند

وی خاطرنشان کرد: دلیل اینکه گفته می شود شرایط فعلی مانند جنگ احزاب است چون منافقین داخلی مانند منافقین داخلی مدینه به دشمنان خارجی پیام فرستادند که ما در درون انقلاب جریان را به گونه پیش می بریم که منجر به پیروزی شما شود؛ دشمنان تابلودار داخلی نظام با دشمنان بیرونی کاملا هماهنگ اند لذا جنگ احزاب است و در این جنگ لشکر درونی و خواص جامعه ما زمین گیر هستند.

در سایه تعلل بسیجیان، ولایت سپربلای انقلاب شده است/ امروز انقلاب به نقطه اوج رسیده است

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان اظهارداشت: گویا قرار است نائب امام زمان (عج) و ولی و امام ما یک تنه در مقابل جبهه کفر قد علم کند که کرده است؛ امروز وضعیت به گونه ای شده که به جای اینکه ما و خواص جامعه سپر بلای انقلاب وولایت باشیم، برعکس شده و ولایت سپربلای جامعه شده است و ولی خدا در موضوعاتی ورود می یابند که وظیفه ماست و وقتی ما کوتاهی و تعلل می کنیم، اینجاست که ولایت ناگزیر است خود سپر شود.

حجت الاسلام محسن زاده با تاکید بر اینکه ما به عنوان بسیجی باید سپر و مدافع ولایت باشیم، عنوان کرد: نقش ما باید مانند زهیر بن قین باشد؛ در ظهر عاشورا نماز اوج کربلاست و در این نقطه اوج دو یا سه نفر از یاران امام از جمله زهیر بن قین بر امام پیشی گرفتند و زهیر خود را جلوی امام انداخت تا سپر بلای امام باشد که تاریخ طبری بیان می کند در عاشورا آنقدر تیر بر بدن زهیر نشسته بود که مانند خارپشت شده بود؛ امروز عاشورا و کربلاست و در این صحنه که انقلاب به نقطه اوج رسیده است، اگر مراقبت نکنیم ممکن است افول نماید.

تکرار عاشورا با حضور روحانیت بصیر و ملت جان فدای ولایت، محال است

وی افزود: حال ما چقدر از تیرهای منافقین را بر تن خریده ایم یا جراحتی در راه انقلاب برداشته ایم؟ امروز بخشی از جامعه حاضر نیست زهیر باشند بلکه امام را سپر خود قرار داده اند و با این وجود انتظار فرج هم دارند!

این مقام مسئول تاکید کرد: اما قرار نیست و اجازه نمی دهیم تاریخ شیعه مجددا تکرار شود؛ تکرارعاشورا با حضور روحانیت پیشرو و بصیر و آحاد ملت جان فدای ولی خدا، محال است واین نوید را ده سال قبل رهبر معظم انقلاب در دیدار با جوانان سراسر کشور دادند که فرمودند این بار اگر عاشورایی تکرار شود عاشوراییان نیستند که به مسلخ کشیده می شوند بلکه یزدیان هستند.

باید ضعف خواص بی بصیرت و رفاه طلب را جبران کنیم

حجت الاسلام والمسلمین ابراز کرد: امروز شرایط خطرناک است اما حالت پیش برندگی با حضور شما میسر می شود؛ امروز باید ضعف خواص رفاه طلب، اشرافی زده و بی بصیرت جبران شود.

وی افزود: پروژه نفوذ جدی است و جامعه به جایی رسیده که اگر کسی حرف از انقلاب می زند، به تندروی متهم شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با اشاره به دولت بنی صدر در آغاز انقلاب تصریح کرد: از این دولت جز خیانت به اسلام چیزی سر نزد و امام فرمود خیانتی که اینها در حق اسلام کردند، پدر و پسر(پهلوی) در طول حکومتشان انجام ندادند.

تنها دولت تمام عیاری که داشتیم با زعامت و ریاست امام خامنه ای شکل گرفت

وی گفت: تااینکه شعاع نور الهی از چهره شهید رجایی تابیدن گرفت؛ هرچند این زمان کوتاه بود اما صفحه درخشانی از رییس جمهور مکتبی به جامعه بشری ارائه داد؛ رئیس جمهوری که امام فرمود رجایی عقلش از علمش بیشتر بود! ما این کلام را نفهمیدیم و گمان کردیم اگر به سراغ عالمان برویم کار درست می شود درحالی که طبق فرمایش امام باید سمت عقلا می رفتیم.

حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه تنها دولت تمام عیاری که داشتیم، دولتی بود که با زعامت و ریاست امام خامنه ای شکل گرفت، خاطرنشان کرد: اشکالات آن به این برمی گشت که رییس جمهور قدرت اجرایی وافی و کافی نداشت؛ قدرت اجرایی مملکت در دست رئیس دولت یعنی میرحسین موسوی  بود که او تمام وقت در مقابل رئیس جمهور ایستاد.

وی بااشاره به اینکه برخی اسناد از پرداخت وجوهات نقدی به مجاهدین خلق توسط خواص خبر می دهند، عنوان کرد: قداست لباس روحانیت باید حفظ شود اما اگر اتفاقی در این لباس رخ داد که با زر و تزویر قصد ولایت را داشت، نباید سکوت کرد.

فتنه منتظری بزرگترین ضربه را به انقلاب زد

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با اشاره به اینکه امام خمینی از ابتدا با انتصاب منتظری مخالف بودند، اذعان داشت: در آن مقطع تاریخی، فتنه منتظری بزرگترین ضربه را به انقلاب زد.

حجت الاسلام محسن زاده به ترویج اشرافی گری در دولت سازندگی اشاره کرد وگفت: تز دولت سازندگی این بود که ثروتمندان و متمکنین باید نظام مالی واقتصادی کشور را به دست داشته باشند و مردم ریزه خوار سفره ثروتمندان باشند این در حالی است که رهبری تاکید دارند تفکری را قبول دارم که مردم باید کنار سفره انقلاب و در متن آن باشند.

امروز جنگ حقیقی با جمهوری اسلامی است

این مقام مسئول بیان کرد: پس از اتمام جنگ، تز انحلال بسیج و سپاه توسط برخی آقایان مطرح شد اما امروز یک پله بالاتر رفته اند و با اعلام اینکه آلمان و ژاپن با تعطیل نیروهای نظامی پیشرفت کرده اند، تعطیلی سپاه و ارتش را خواستارند! هرچند این فرد کسی نیست که نداند بودجه ژاپن برای حضور نیروهای آمریکایی صرف می شود.

وی ابراز کرد: کشور ما در قله آتشفشانی شرارت و ناامنی در منطقه واقع است؛ گروه های سازماندهی شده داعش و وهابیت اطراف کشور چینش شده و ارتش تشکیل داده اند و گروه های جیش العدل و جیش الاسلام در شرق سازماندهی شده اند؛ در چنین شرایطی اگر پاسداران، نیروی انتظامی وارتش نباشند، سیل این شجره ملعونه وارد کشور می شوند و ایران بدتر از عراق وافغانستان خواهد شد چرا که در آن کشورها جنگ بدلی است و جنگ حقیقی با جمهوری اسلامی ایران است.

لزوم اجرای راهبرد پدافند غیرعامل برای به حداقل رساندن شر برخی خواص

حجت الاسلام محسن زاده با اشاره به این سوال که برخی می پرسند پس چرا چنین فردی با این تفکرات در این جایگاه نگه داشته شده، اظهار داشت: چرا خداوند همه همسران پیامبر را ام المومنین می داند؟ نام این تدبیر پدافند غیرعامل خداوند در مقابل عایشه است؛ پدافند غیرعامل یعنی پدافند می کنیم تا شر دشمن کم شده یا به حداقل برسد؛ در خصوص این فرد هم باید حضورش در کرسی ها و نقدها با راهبرد پدافند غیرعامل ادامه یابد چرا که درصورت خروجش از تهران به عنوان یک آیت الله وارد عراق می شود.

اصولگرایی جریانی در متن دین است

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان در خصوص جریان اصولگرایی ابراز کرد: اصولگرایی جریانی در متن دین است یعنی رویکرد به قرآن، سنت پیامبر، تفکر امام به عنوان بنیانگذار و عمل به فرامین ولایت و احیای ارزش های اسلام دارد لذا کسی که از این مسیر جدا شود، اصولگرا نیست.

این مقام مسئول با بیان اینکه رویکرد به خرافه وسحر جزو گناهان کبیره است، تصریح کرد: در دولت دهم تیم چهل نفره ای از ساحران و جادوگران شکل گرفت و فردی که قصد برداشتن غبار غم از چهره رهبری داشت، یازده روز در مقابل امام جامعه ایستاد و نافرمانی کرد و نظام را به چالش کشید.

حجت الاسلام محسن زاده به مذاکرات انجام شده با آمریکا در دولت یازدهم اشاره کرد و اذعان داشت: کسانی که مذاکرات را "برد – برد” تعبیر می کنند، از مذاکره امام حسین (ع) با عمر سعد سخن می گویند در حالیکه می بینیم در این مذاکرات، امام حتی عمر سعد را نفرین می کند؛ این سخنان تحلیل های وارونه از اسلام است و مردم هم با دیدن اینکه این فرد روحانی است و می گوید ائمه مذاکره کردند، معتقدند مذاکره ما هم چنین بوده در حالی که ائمه در این مذاکرات چیزی ندادند که چیزی ببرند.

وی با انتقاد از برخی سخنانی که در تقابل باکلام رهبر انقلاب بیان می شود، خاطرنشان کرد: رهبر فرمودند به این گفتگوها خوشبین نیستم آنها گفتند به مذاکرات بدبین نیستم؛ رهبری فرمودند هرچه داریم از برکت اسلام ناب و انقلابی است اما آنها می گویند به دنبال اسلام انقلابی نیستیم؛ مقام معظم رهبری می فرمایند امام، اسلام انقلابی و ناب مجسم در اخلاق واحساسات و فانی برای خدا بود حال آنکه آنها می گویند باید کتب مطهری بازخوانی وبرای جوانان تشریح شود انقلاب اسلامی داریم و اسلام انقلابی نداریم؛ رهبری هنر اسلامی را مطرح می کنند و در مقابل گفته می شود تقسیم هنرمندان به ارزشی و غیرارزشی بی معناست.


ارسال نظرات
آخرین اخبار